Guest Type123 Posted March 16, 2013 Share Posted March 16, 2013 Miten olisi järkevintä ryhtyä virittelemään takakannaketta Typ3:ssa asustelevaan Typ1 koneeseen? Koneeseen ei siis viriteltäisi Typ3 jäähdytysvermeitä. Miten tämä kannattaisi tehdä? Onko ajatuksia tai kenties jopa kokemusta tuollaisen tekemisestä? Kopan vuosimalli on '67 ja Variant-mallista on kyse jos sillä on merkitystä. (Koneen korkeusongelma sekä mahdolliset koneen jäähdytykseen / tiivistykseen liittyvät ongelmat on tiedostettu. Korotellaan sitten luukkua tarvittaessa ja ihmetellään tiivistystä erikseen) Quote Link to comment
tolvana Posted March 16, 2013 Share Posted March 16, 2013 Tollasia myynee lähes kaikki osapuljut:Kannake Quote Link to comment
-AP- Posted March 16, 2013 Share Posted March 16, 2013 Eikö '67 kannake ole vielä siinä moottorin aukon yläreunassa? Laita Kolmosen oma huohotin lohkoon ja rakenna sen ja korikiinnikkeen väliin joku (puhallinkopan osuuden täyttävä) tuki? Quote Link to comment
MU Posted March 16, 2013 Share Posted March 16, 2013 Vai oliko tässä ajatuksena vähän rivakammat lähdöt paikaltaan jolloin tuosta alkuperäistyypisestä tuesta ei ole paljonkaan apua. Jotain tuollaista tolvanan linkittämää korvaketta ja tuenta puskurin kiinnikkeisiin, ehkä vähän kumia johonkin väliin? Quote Link to comment
Guest Type123 Posted March 16, 2013 Share Posted March 16, 2013 Kiitos. Eiköhän näillä pääse eteenpäin. Jotain tuollaista kiinnikeadapteria etc. soveltamalla edetäään. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.