Guest Jussinbussi Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 Tarvetta öp-anturin liimaamiseen. Mikäs olis sellanen että varmasti pysyy. Loctite 242 punainen? Kokemuksia? Quote Link to comment
MU Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 Jos kyse on alkuperäisestä anturista kampikammion kyljessä niin siinähän on kartiokierre joten varsinaista lukitettahan siinä ei välttämättä tarvi. Jos jotain haluaa laittaa niin itse käyttäisin hydraulilukitetta. http://tuotteet.etra.fi/fi/g2317253/loc ... katiiviste edit. Lukaisin nyt jälkeenpäin sun projekti topicin eli tää onkin vähän spesiaali keissi, toivottavasti saat pitämään. Quote Link to comment
Västi Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 Laita Loctite 638, muuten samaa kuin 270, mutta vielä paremmin tiivistävä. Käytetään hydrauliikan komponenteissa. Quote Link to comment
-Alex- Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 Kierre löysä vanhassa lohkossa joka on aarporattu neljään kertaan? ;) Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Locktite 542 on käytännössä todettu toimivaksi moneen paikkaan Quote Link to comment
Guest Jussinbussi Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 542 siihen tuli ja hyvin tuntuu pitävän. Niin ja kierre OLI aivan ehjä. Tämä tuhoaminen täysin minun piikkiini. Quote Link to comment
Anpu Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 542 siihen tuli ja hyvin tuntuu pitävän. Niin ja kierre OLI aivan ehjä. Tämä tuhoaminen täysin minun piikkiini. Oot ollu vaan niin innoissas uudesta koneesta, että oot vetäny kartion liian tiukkaan joilloin lohko halkeaa. Allekirjoittanu on nääs tehny saman. Quote Link to comment
Guest Jussinbussi Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 542 siihen tuli ja hyvin tuntuu pitävän. Niin ja kierre OLI aivan ehjä. Tämä tuhoaminen täysin minun piikkiini. Oot ollu vaan niin innoissas uudesta koneesta, että oot vetäny kartion liian tiukkaan joilloin lohko halkeaa. Allekirjoittanu on nääs tehny saman. Täsmälleen näin tapahtui. Onneksi on kohtalo tovereita. ;) Quote Link to comment
Recommended Posts