Jump to content

Uusia 5x205 vanteita?


Guest fastghia

Recommended Posts

Mulle ei ihan selvinnyt mikä vanne täsmälleen on ollut esikuvana, näyttää samalta kuin Cal Parts, ET Mags tai Crestline...

 

Minusta ET Mag on lähimpänä, Cal Partsissa ja Creslinessä puolassa ei oo tuollasta harjaa, vaan puola on pyöreämpi. Alkuperäisessä ET Magsissa taas on kehä jykevämpi kun tuossa kopiossa. Ainakin kun vertaa Tero's Callook Pagesien Wheel Guidessa esiintyviin kuviin. Sittenhän 'samankaltaisia' designeja oli vielä American Racing - Torque Thrust D ja Rocket.

 

Ameriikassa näyttää olevan kaupan vasta toukokuun lopulla, vaan liekö sillonkaan...

Link to comment
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Jos näitä sais vähän kapeempina niin näähän olis ihan jees. Tekeekös kukaan suomessa alujen kavennuksia? Briteissä oli joku paja missä homma onnistunee. Tuleehan siitä lisähintoo mutta jos olis sitten 4 edessä ja 5 1/2 takana!!! Vähän asiallisempi combo.....

Link to comment
Jos näitä sais vähän kapeempina niin näähän olis ihan jees. Tekeekös kukaan suomessa alujen kavennuksia? Briteissä oli joku paja missä homma onnistunee. Tuleehan siitä lisähintoo mutta jos olis sitten 4 edessä ja 5 1/2 takana!!! Vähän asiallisempi combo.....

 

 

Siis häh? Miksi kapeammat? 5 1/2 on juuri passeli, mahtuu loksun sisään jos ET on lähellekään järkevä ja on ollu ihan tehtaan tarjonnassakin semmoisia. (mulla on setti 4-pulttisia) Kumivalikoimaakin alkaa löytymään, vaikka laittais kaikkiin kulmiin hyviksi havaitun 185/65 tai 60 kokoisen. Halpa kumikokokin kun on suht yleinen. Ja ajettavuus paranee huimasti. Sekä rengasleveyden että jäykkyyden että raideleveyden kasvun myötä

 

En keksi mitään syytä miksi pitäisi kaventaa. Päinvastoin 4 tai 4 1/5 on liian kapeat, rajoittaa kumivalikoimasta fiksut kumit pois.

 

Jan

Link to comment
Guest Raggare

offtopikkina, tolt håkanilta varmaan saa kaikkee m00nin kamaa, tahtos sellase kultasen metal flake ruorin ja german hat vaihekepinupin.. jos joku o tilailemassa ni... :o

Link to comment
125:set on aika pullakat 5.5" vanteella :P

 

 

Jatketaas (vain)puolittain kieli poskessa: En keksi mitään fiksua syytä miksi käyttää tommosia rimpuloita.

Ajettavuus perseestä ja jarrutusteho vituillaan ja näyttää hölmöltä.

 

Ellei sitten ole kyseessä puhtaasti kihnutusauto. Jollaisessa en näe ylipäätään mitään järkeä, LOL ;)

 

Jan

Link to comment

 

Jatketaas (vain)puolittain kieli poskessa: En keksi mitään fiksua syytä miksi käyttää tommosia rimpuloita.

Ajettavuus perseestä ja jarrutusteho vituillaan ja näyttää hölmöltä.

 

Ellei sitten ole kyseessä puhtaasti kihnutusauto. Jollaisessa en näe ylipäätään mitään järkeä, LOL ;)

 

Jan

 

ok, my way or...

Link to comment
  • 1 month later...
Guest Akseli

... ja tuosta makuasiasta vielä..

http://www.flat4.co.jp/car/cars/'56ENKE ... I3_640.JPG

 

Taitaa noissa sloteissa olla sama leveys, et:stä en tiiä?

Ei tuota paljoa enää voi edestä tontittaa, ja takavanne taas näyttää vähän kaposelta.

 

.. pitäisikö sanoa että tyylisuuntaus erohan tässä on kysymyksessä. Tuolla Ameriikan taipaleella kun pahimmillaan körötellään lukemieni "vw hörhö lehtien" mukaan jopa, paitsi kavennetuilla etuakseleilla, 4,5" vanteilla, ja vielä mitä, ilman iskareita ja iskari torneja. Ja kaikki tämä riittävän "katu-uskottavuuden" tähden :)

 

Kaikkein radikaaleimmat ratkaisut eivät aina ole käytännöllisimpiä jne.

Link to comment
  • 7 months later...
Guest fastghia

Jaaha, siis tää repropyöräosastohan laajeni taas 2 uudella tulokkalla, kuten -tipi- tossa yllä jo vinkkasikin:

 

198818.jpg

 

198817.jpg

 

Mun mielestä toi torque thrust-kopio on aika kiva... mutta 795.00 GBP

= 1,162.44 EUR + toimituskulut saa mut kyllä pitäytymään aidoisssa (vähemmän harvinaisissa) vanteissa. Kopsukaasukeittimet jää multa kyllä kauppaan.

Link to comment
  • 3 weeks later...
Guest Aircooled.fi

Tervehdys kaikille vanneasioista keskusteleville!

 

Nakkasin juuri Aircooled.fi:n sivuille uusia vanteita:

 

http://www.aircooled.fi/shop/index.php?categoryID=121

 

Lähes kaikkia vanteita saatavilla 15.5. saapuvaan kuormaan, tilaa NYT jos haluat ehtiä mukaan!

 

JGE Raderit saapuvat toimittajalle ensi kuun puolen välin jälkeen, joten VW-Openissa voi sitten jättää tilauksia ;)

 

Kuvia ei vanteista ei vielä liiemmin ole, mutta jos jokin tietty vanne kiinnostaa niin voin laittaa kuvia sähköpostilla!

 

Tomppa

info@aircooled.fi

www.aircooled.fi

Link to comment
Guest fastghia
Fastghia: noi vanteet ostit?

 

Noei... ei oikeen käy 4x130 jakoon. Notsiin ostin 914 2L mallin (Fuchs) vanteet.

 

Tuokuvan vannehan on sitäpaitsi vasta kuulemma joku prototyyppi?

Link to comment
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...