metake Posted June 7, 2013 Share Posted June 7, 2013 1. pytyn imuventtiilin lukot irtosi konetta käynnistettäessä ja tietysti morjensti aavistuksen mäntää. Tietysti olisi viisainta avata kone ja tarkistaa venttiili, mutta onko mitenkään mahdollista että vena olisi säilynyt ehjänä? Siis keinuvipat irti, vena takaa kiinni ja hanaa. Onko kukaan koskaan selvinnyt tällaisesta kantta avaamatta? Quote Link to comment
son`der buzz Posted June 7, 2013 Share Posted June 7, 2013 Liikkuuko venttiili ohjurissa normaalisti? Jos liikkuu voi olla että jäi ehjäksi. Kaverilla kävi vuosia sitten sama ja jäi ehjäksi. Otti myös osuman mäntään silloin. En muista oliko imu vai pakoventtiili kyseessaä. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted June 7, 2013 Share Posted June 7, 2013 Jos se liikkuu nätisti, niin ei kai tossa muuta kun lukot kiinni ja paineilmaa pyttyyn ja kattoo suhiseeko läpi vai ei. Jos suhisee, niin kai se lautanen on vinossa ja joutuu purkamaan. Kokemusta ei aiheesta oo, mut järki sanoo näin Quote Link to comment
mikko k Posted June 8, 2013 Share Posted June 8, 2013 Venttiilit ei oo suorassa mäntää kohden, joten veikkaan että lautanen on taipunut ja tiivistysvuoto on ilmeinen. Quote Link to comment
ARTO Posted June 8, 2013 Share Posted June 8, 2013 Jos lukot pettäneet eli ei enää yhteyttä venttiilijouseen, ei välttämättä starttauskierroksilla tule vääntymää venttiiliin. Pehmeetä alumiiniahan tulee kovaa venaa vastaan, joten vaan ampaissut venan pois tieltään kun on jousista vapaaksi päässyt. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.