Guest juujoo Posted August 22, 2013 Posted August 22, 2013 Onko halpis kärjettömän sytkän taipumus hajota muutaman sadan kilometrin jälkeen. Pienillä kierroksilla käy, mutta kun antaa lisää jenkaa niin alkaa röpeltämään? Aiemmin pelas kuin kello. Quote
jmatto Posted August 23, 2013 Posted August 23, 2013 Ei toki ole tarkoitus hajota... Jos se ei toimi kylmänäkään, niin se kannattaa palauttaa. Jos se toimii kylmänä mutta kun moottori lämpiää niin ei ota kierroksia niin todennäköisesti lämmintä ilmaa pääsee moottorin alta vuotamaan yläpuolelle. Esimerkiksi jos moottorin ja konehuoneen välinen tiiviste puuttuu niin oireet on juuri nuo sun kuvaamat, tyhjäkäynnillä ja pienillä kierroksilla käy mutta kun laittaa lisää kierroksia niin melkein tukehtuu. Quote
-tipi- Posted August 23, 2013 Posted August 23, 2013 Kato lampulla toimiiko ennakot oikein koko kierrosalueella ja tuleeko kunnon signaali/kipinä kierroksilla, vai pätkiikö lamppukin kierroksilla. Jos ennakot toimii, mut lamppu pätkii, niin vois olla modulissa. Jos taas ei ennakot nouse, niin vika lienee muualla. Nää kärettömäthän ei taida kestää, jos pidetään virtoja päällä pitkään ilman et kone on käynnissä. Quote
hyeena Posted August 30, 2013 Posted August 30, 2013 itsekin voisin testata toista sytkää, ennakkoa säätelen alati mutta tuntuu huononevan nyt. kylmänä käy hyvin kun kaasari vielä ryypyttää. toisinaan tosin taas muutenkin. Hki seudulla siis sytkän ja puolan voisin nopsaan testata + ostaakin. sama sytkä temppuili aiemmassakin koneessa. Quote
Guest juujoo Posted September 13, 2013 Posted September 13, 2013 Jooop.. palanut se oli, potikassa näkyi pari palamis kuplaa joten sisällä oli oikosessa jotain. (virtoja ei ollut jätetty päälle). Joku muu asia oli syynä... Uudella eri valmistajan (pelottavasti saman näköinen) pelasi ja päästiin BSD:ssa näyttämään eräälle RS octaaviukselle taivaan merkit.... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.