Guest Hotvws1 Posted September 16, 2005 Share Posted September 16, 2005 onko kellään tietoa että onko kukaan laittanut kuplaan 996:sen jarruja eteen olis tarjolla uudenkarheat satulat olis aika muhkean kokoset/näköiset jarrut 320 millisellä kelluvalla levyllä sitten olis tarjolla vm-81 läpikäyty 915 laatikko 60% lukolla mikähän noille olis järkihinta? Quote Link to comment
mikko k Posted September 17, 2005 Share Posted September 17, 2005 Iipeistä on näköjään tullu satuloi huudeltua!! En tiä onko 996 satuloja soviteltu, sen tiän että tulossa varmasti on. Mutta 993 BiTurbo satulat ympäri auton on sovitettu. Erona näissä on lähinnä että 993 on halkaistava satula ja tuo 996 on monoplokki, niitäkin on sitten tosi montaa versiota porsaissa ollut, riippuen padasta. Järkihintaa?? Onko sitä?? :D Quote Link to comment
tuomas56 Posted September 17, 2005 Share Posted September 17, 2005 saksan maalla käydessäni näin aika monessa gerbiilissä porschen jarrut Quote Link to comment
Racing Posted September 17, 2005 Share Posted September 17, 2005 Ai saakeli että on nätit pyörät tos vokes!! Quote Link to comment
Guest Posted September 17, 2005 Share Posted September 17, 2005 kyllähän tommoset kuplaan pomppaa ihan tekemällä vain, kyse on vain siitä että viitsii sovitella. mielestäni tuo päätykiinnitys helpottaa adapterin tekoa vielä. loppupeleissä aika pienet männät noissa 996-etusatuloissa..... :D vai mitä Mikko...? =)) käypänen hinta lähes uusista perus-996-etusatuloista suomessa ilman paloja lienee jossakin 500euroa/pari huitteilla....BiT-satulat enempi...?? uutenahan BiT-996 satulat oli sen vajaan 550euroa kipale, vai muistinko väärin....? Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted September 18, 2005 Share Posted September 18, 2005 uudet huitelee juu tuota 500€ kappale, eikä muistaakseni sisällä paloja tai mahdollisia adaptereita. Noita settejä näkee joskus ajettuna tai ajamattominakin siellä täällä (tosin aika harvoin) hinta heittelee kamoista riippuen 1000-2000€ Noi etulevytkään eivät ihan ilmaiset ole. Jos et saa täydellistä jarrusettiä niin ei kannata välttämättä alkaa ostamaan, pääsylkyn sovittelu on aika homma, eriparisatuloille, ja käsijarrukamat ne vasta arvokkaita onkin erikseen hommailtuna. Vinkvink, mulla täys setti pääsylintereineen kaikkineen kaupan. Hinta pitäs olla ajokilsoihin nähden ihan asiallinen. Ja muistakkee ettei onnistu sitte ku 17" pyörillä tai 16" BBS RS vanteilla, joissa sisähalkaisia normaalia 16" hemmetisti isompi. (noita bbs:iäkin löytyy 8kpl jos tarvetta on) 901 lootia saa 400€ ylöspäin, 915 lootat on yleensä tonnista ylöspäin. 915 on ahtaampi saada vokkeloon kiinni ku tuo 901. Quote Link to comment
mikko k Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 kyllähän tommoset kuplaan pomppaa ihan tekemällä vain, kyse on vain siitä että viitsii sovitella. mielestäni tuo päätykiinnitys helpottaa adapterin tekoa vielä. loppupeleissä aika pienet männät noissa 996-etusatuloissa..... :D vai mitä Mikko...? =)) käypänen hinta lähes uusista perus-996-etusatuloista suomessa ilman paloja lienee jossakin 500euroa/pari huitteilla....BiT-satulat enempi...?? uutenahan BiT-996 satulat oli sen vajaan 550euroa kipale, vai muistinko väärin....? No on aika pienet noi männät ja kovin vähän kappaleita per satula...... :DD 996 Basic etusatula oli jotain 470€ zipale ja BiTurbo oli 551€ zipale, ilman paloja. Takasatulat oli jonkun matkaa edullisemmat. Palasarjat oli jotain 170€ per etuakseli, taakse tais olla jotain 140€. Jarrulevyt oli mallista riippuen eteen n. 170-210€/kpl ja taakse n. 130-180€. Nämä hinnat n. karkeasti ottaen. Autocarrerasta saa tarkat hinnat, ketä kiinnostaa. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 eli uus kierros o karkeesti 2000€ Plus sitte adapterit autoon, passeli pääsylkky, jarruletkut (jotka ei käy suoraan kuitenkaan) sekä käsijarrukamat (kilvet, laakerikansi, kengät, vaijerit) Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.