Jump to content

porsche 996:jarrut


Guest Hotvws1

Recommended Posts

onko kellään tietoa että onko kukaan laittanut kuplaan 996:sen jarruja eteen olis tarjolla uudenkarheat satulat olis aika muhkean kokoset/näköiset jarrut 320 millisellä kelluvalla levyllä

 

sitten olis tarjolla vm-81 läpikäyty 915 laatikko 60% lukolla

 

mikähän noille olis järkihinta?

post-465-13888357958648_thumb.jpg

post-465-13888357958889_thumb.jpg

Link to comment

Iipeistä on näköjään tullu satuloi huudeltua!!

 

En tiä onko 996 satuloja soviteltu, sen tiän että tulossa varmasti on. Mutta 993 BiTurbo satulat ympäri auton on sovitettu. Erona näissä on lähinnä että 993 on halkaistava satula ja tuo 996 on monoplokki, niitäkin on sitten tosi montaa versiota porsaissa ollut, riippuen padasta. Järkihintaa?? Onko sitä?? :D

Link to comment

kyllähän tommoset kuplaan pomppaa ihan tekemällä vain, kyse on vain siitä että viitsii sovitella. mielestäni tuo päätykiinnitys helpottaa adapterin tekoa vielä.

 

loppupeleissä aika pienet männät noissa 996-etusatuloissa..... :D vai mitä Mikko...? =))

 

käypänen hinta lähes uusista perus-996-etusatuloista suomessa ilman paloja lienee jossakin 500euroa/pari huitteilla....BiT-satulat enempi...?? uutenahan BiT-996 satulat oli sen vajaan 550euroa kipale, vai muistinko väärin....?

Link to comment
Guest Toheltaja

uudet huitelee juu tuota 500€ kappale, eikä muistaakseni sisällä paloja tai mahdollisia adaptereita. Noita settejä näkee joskus ajettuna tai ajamattominakin siellä täällä (tosin aika harvoin) hinta heittelee kamoista riippuen 1000-2000€ Noi etulevytkään eivät ihan ilmaiset ole. Jos et saa täydellistä jarrusettiä niin ei kannata välttämättä alkaa ostamaan, pääsylkyn sovittelu on aika homma, eriparisatuloille, ja käsijarrukamat ne vasta arvokkaita onkin erikseen hommailtuna. Vinkvink, mulla täys setti pääsylintereineen kaikkineen kaupan. Hinta pitäs olla ajokilsoihin nähden ihan asiallinen.

 

 

Ja muistakkee ettei onnistu sitte ku 17" pyörillä tai 16" BBS RS vanteilla, joissa sisähalkaisia normaalia 16" hemmetisti isompi. (noita bbs:iäkin löytyy 8kpl jos tarvetta on)

 

901 lootia saa 400€ ylöspäin, 915 lootat on yleensä tonnista ylöspäin. 915 on ahtaampi saada vokkeloon kiinni ku tuo 901.

Link to comment
kyllähän tommoset kuplaan pomppaa ihan tekemällä vain, kyse on vain siitä että viitsii sovitella. mielestäni tuo päätykiinnitys helpottaa adapterin tekoa vielä.

 

loppupeleissä aika pienet männät noissa 996-etusatuloissa..... :D vai mitä Mikko...? =))

 

käypänen hinta lähes uusista perus-996-etusatuloista suomessa ilman paloja lienee jossakin 500euroa/pari huitteilla....BiT-satulat enempi...?? uutenahan BiT-996 satulat oli sen vajaan 550euroa kipale, vai muistinko väärin....?

 

No on aika pienet noi männät ja kovin vähän kappaleita per satula...... :DD

 

996 Basic etusatula oli jotain 470€ zipale ja BiTurbo oli 551€ zipale, ilman paloja. Takasatulat oli jonkun matkaa edullisemmat. Palasarjat oli jotain 170€ per etuakseli, taakse tais olla jotain 140€. Jarrulevyt oli mallista riippuen eteen n. 170-210€/kpl ja taakse n. 130-180€. Nämä hinnat n. karkeasti ottaen. Autocarrerasta saa tarkat hinnat, ketä kiinnostaa.

Link to comment
Guest Toheltaja

eli uus kierros o karkeesti 2000€ Plus sitte adapterit autoon, passeli pääsylkky, jarruletkut (jotka ei käy suoraan kuitenkaan) sekä käsijarrukamat (kilvet, laakerikansi, kengät, vaijerit)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...