Guest Pesone Posted February 23, 2014 Posted February 23, 2014 Moro Miten ootte tuon pellityksen toteuttaneet? Tänään yritin tunnin verran saada sylintereitten yläpeltejä asettumaan paikolleen, mutta eihän niitä meinaa saada, ei sitten millään, väkisin jää rakoa lohkoonpäin. Ootteko laittaneet lisää peltiä, tai hioneet pois sitä ilmanohjainta sieltä imusarjan takanta mikä estää peltiä menemään lähemmäksi konetta, vai joku rohkea laittanut sikamassalla tuon raon umpeen..? Vai saako noi vaan vasaralla asettumaan? Nyt on 5mm liian lyhyet pellit. Quote
metake Posted February 23, 2014 Posted February 23, 2014 Mulla olis yhdet 5 mm leveämmät pellit joutilaana, tehty hitsaamaalla kaksista pelleistä. Voisin vaikka ajatella jonkinlaista vaihtoa orkkis 2-reikäkansien pelteihin, mutta melkein pitäis saada 2 paria hyviä peltejä kun sellaiset joutui noihin uhraamaan... tai jotain muuta.. laita vaikka yv:tä jos kiinnostaa. Quote
P_Valtonen Posted February 23, 2014 Posted February 23, 2014 Vielä parempi tarjous :) Pellit joista puuttuu kokonaan se tilaa rajottava ilmanohjain. Nämä pulverimaalattuna. Vaihto päikseen, mh/posti kulut sulle :) Quote
Guest Pesone Posted February 24, 2014 Posted February 24, 2014 (edited) Kiitoksia vaan tarjouksista, mutta eiköhän myö nyt näillä mennä, ajattelin vaan miten ootte tuon toteuttaneet. Jos vaikka laittas vähän lisää peltiä noihin. Edited February 24, 2014 by Pesone Quote
VW-63 Posted February 24, 2014 Posted February 24, 2014 Peltien jatkaminen lohkon päästä ja tuuletin kopan leventäminen ei kuulosta pahalta hommalta, mutta kuinka paljon vakoita leveämpi kone mahtuu konehuoneeseen ilman konehuoneen muutoksia? Ajatuksena olisi 34mm vakiota leveämpi kone. Quote
Raihna Posted February 25, 2014 Posted February 25, 2014 Ei tartte puhallinkoppaa leventää,muokkaa niitä sylinteripeltejä kopalle paremmin sopivaksi. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.