Mäki Posted January 9, 2015 Posted January 9, 2015 No niin. Tällaista olisi nyt hakusessa, kun pitäisi tunnistella noita paperittomia junia. Esim, seuraavana muutama tyhmä kysymys: Milloin barnin valmistus loppui? Minä vuonna vinkkarit poistuivat? Minä vuosina oli ns. nännietuvilkut edessä? Koska takavalot vaihtuivat suurempiin? Minä vuonna takaluukku vaihtui leveämpään versioon? Puskurit jne... Tai sitten joku nettilinkki, jonka osoitteesta pystyy kaivamaan nämä tiedot esille Kiitos Quote
Paadre Posted January 9, 2015 Posted January 9, 2015 Tuolta jotain juttua aiheeseen. http://www.fvwa.fi/transporter Quote
Jaku82 Posted January 9, 2015 Posted January 9, 2015 Senku m-kilven ettii autosta ja VW-MPlate.com syöttää niin siinäpä kaikki sit. Vissiinkin pääsääntöisesti on apukuskin puolella selkänojan takana.. Quote
-tipi- Posted January 9, 2015 Posted January 9, 2015 (edited) Milloin barnin valmistus loppui? Minä vuonna vinkkarit poistuivat? -Ameriikassa joskus '56 Euroopassa vm. '61 eli vissiin syksyllä '60? Liekö hurreilla ollu jo '60 vuosimallissa, kuten Kuplissa heillä oli? Minä vuosina oli ns. nännietuvilkut edessä? -Tässäkin eroja ameriikan ja euroopan välillä. Koska takavalot vaihtuivat suurempiin? Aika monesti. Minä vuonna takaluukku vaihtui leveämpään versioon? Vm. '64 Puskurit jne... Tämä on varsin hyvä kirja aiheesta. Nettilinkkinä tietty: http://www.thesamba.com/vw/archives/info/ Edited January 9, 2015 by -tipi- 2 Quote
Mäki Posted January 9, 2015 Author Posted January 9, 2015 Kiitos Tipi. Ei muuta, kuin kirjaostoksille 1 Quote
Hebster52 Posted January 9, 2015 Posted January 9, 2015 Puskurit vaihtui pariin otteeseen Eurooppassa. Ekasks Barnilla omat sit barnin kaltaiset mutta leveempi silee alue keskeltä kesäkuuhun -58. Sen jälkeen tuli läskit puskurit joita on kahta versiota. Aluks vinolla päillä ja 66-67 pyöristetyillä päillä. Quote
Recommended Posts