Jump to content

Meriheinän puhdistus?


Recommended Posts

Onko väellä kokemusta voiko noita penkkien meriheinäpehmusteita puhdistaa mitenkään, esim. käyttämällä jossain homeenpoistoainevedessä tms.? Vai meneekö heti muodottomaksi?

 

Vanhojen kunnostettavien jakkaroiden homeisilla päällisillä päällystetyt meriheinät haisee niin pirun pahalle ja kasvaa ties mitä vitamiineja, niin olisi ihan kiva saada vähän putsailtua.

 

Oikea ratkaisu ois tietenkin ostaa uudet, mutta kun jossakin pitäis jo vähän malttaa säästääkin. Uudet voi sitten hommata myöhemmin jos tarvis.

Link to comment

Kaverini osti auton, jonka penkkien päälle ex omistaja oli heittänyt kuivumaan märän teltan. Ovet kii ja hyvä tuli....

Pirssin penkit kasvo valkeeta pitkää homekasvustoa, kun viimeksi laitteen näin.

 

Ihmeteltyäni mikäs hitto idea tän auton ostamisessa oli, kun itte olisin vieny koko laitteen purkaamoon.

Kaverini väitti että ionisaattorilla ensin tapetaan auton sisältä kaikki elämä (vie samalla hajut)

ja lopuksi mekaanisesti harjataan home hittoon.

En tiedä mimmonen laitteesta lopuksi tuli, mutten tuon tyypin sanoja nyt valheesikkaan väittäs.

 

Oli yleensä perillä niistä asioista mista puhui. Varsinkin jos taustalla oli raha, kuten tässä.

Osta halvalla, tee kikka kakkonen ja myy kalliillaa. Niinhän se menee :)

Link to comment

Kaverini osti auton, jonka penkkien päälle ex omistaja oli heittänyt kuivumaan märän teltan. Ovet kii ja hyvä tuli....

Pirssin penkit kasvo valkeeta pitkää homekasvustoa, kun viimeksi laitteen näin.

 

Ihmeteltyäni mikäs hitto idea tän auton ostamisessa oli, kun itte olisin vieny koko laitteen purkaamoon.

Kaverini väitti että ionisaattorilla ensin tapetaan auton sisältä kaikki elämä (vie samalla hajut)

ja lopuksi mekaanisesti harjataan home hittoon.

En tiedä mimmonen laitteesta lopuksi tuli, mutten tuon tyypin sanoja nyt valheesikkaan väittäs.

 

Oli yleensä perillä niistä asioista mista puhui. Varsinkin jos taustalla oli raha, kuten tässä.

Osta halvalla, tee kikka kakkonen ja myy kalliillaa. Niinhän se menee :)

Tuli tuosta mieleen että itse olen myös ionisaattorilla poistanut kahdesta autosta koiran ja tupakan hajut.
Link to comment
Guest Janne.H

Tuli tuosta mieleen että itse olen myös ionisaattorilla poistanut kahdesta autosta koiran ja tupakan hajut.

 

 

Ei oo tullu vastaan vielä mitään hajua mitä ioinisaattori ei puhdistaisi.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...