jupsu Posted February 21, 2015 Posted February 21, 2015 Mikähän vialla 1977vm kuplassa kun lähtee käyntiin ja käykin vähän aikaa mutta sammuu sitten itsestään? Ja ongelma ilmenee myös kun painaa kaasua kone tuntuu tukehtuvan. Ainiin ja kone on 1,2 litranen. Itse epäilen imuvuotoa. Quote
Tanhis Posted February 21, 2015 Posted February 21, 2015 Tulviiko kaasari? Eli ettei olisi kaasarin neulaventtiili jumissa. Quote
Nikkeri Posted February 21, 2015 Posted February 21, 2015 Kaverilla oli bensaletku lytyssä tankin alta. Oireet olivat melko samankaltaiset. 1 Quote
Guest 1st Posted February 22, 2015 Posted February 22, 2015 Täältä ääni kanssa kaasarin neulaventtiilille. Omassa alkoi loppukesästä kaksi vuotta vanha kumikärkinen neulaventtiili jumittaa kiinnipäin. Toimi hiljaa ajaessa, mutta yli 60km/h ajaessa hyytyi polttoaineen puutteeseen. Lopulta sitten hyytyi kokonaan.. Ehdin vaihtaa pumpun ja suodattimen(joilla vika ei hävinnyt) kunnes viimein avasin kaasarin kannen ja huomasin että neulaa sormella painaessa ja sen jälkeen tulopuolelta letkuun puhaltaessa neula jäi kiinni.. Vika hävisi kun vaihdoin vanhan käytetyn neulaventtiilin(metallikärkisen) tilalle, jolla ajelinkin loppukesän ajot. Quote
jupsu Posted February 28, 2015 Author Posted February 28, 2015 Ei ole bensaletku lytyssä ja neulaventtiili on tarkistettu ei ole sekään syypää. Quote
Meto Posted February 28, 2015 Posted February 28, 2015 Onko oire kylmällä vai kuumalla moottorilla vai aina? Quote
Guest a-p Posted February 28, 2015 Posted February 28, 2015 69 mallin kuplan tankin sisällä on ainakin polttoainesuodatin, omassa ei tullut tippaakaan läpi kun piti siirtää auto työn alle. Itse katsoisin että tuleeko bensaa varmasti tankista. Testaisin itse niin että kaasarista letku irti ja sen pää astiaan sit auto käymään niin näkee tuleeko bensaa tarpeeksi. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.