jupsu Posted February 21, 2015 Share Posted February 21, 2015 Mikähän vialla 1977vm kuplassa kun lähtee käyntiin ja käykin vähän aikaa mutta sammuu sitten itsestään? Ja ongelma ilmenee myös kun painaa kaasua kone tuntuu tukehtuvan. Ainiin ja kone on 1,2 litranen. Itse epäilen imuvuotoa. Quote Link to comment
Tanhis Posted February 21, 2015 Share Posted February 21, 2015 Tulviiko kaasari? Eli ettei olisi kaasarin neulaventtiili jumissa. Quote Link to comment
jupsu Posted February 21, 2015 Author Share Posted February 21, 2015 Ei tulvi kaasari. Quote Link to comment
Nikkeri Posted February 21, 2015 Share Posted February 21, 2015 Kaverilla oli bensaletku lytyssä tankin alta. Oireet olivat melko samankaltaiset. 1 Quote Link to comment
Guest 1st Posted February 22, 2015 Share Posted February 22, 2015 Täältä ääni kanssa kaasarin neulaventtiilille. Omassa alkoi loppukesästä kaksi vuotta vanha kumikärkinen neulaventtiili jumittaa kiinnipäin. Toimi hiljaa ajaessa, mutta yli 60km/h ajaessa hyytyi polttoaineen puutteeseen. Lopulta sitten hyytyi kokonaan.. Ehdin vaihtaa pumpun ja suodattimen(joilla vika ei hävinnyt) kunnes viimein avasin kaasarin kannen ja huomasin että neulaa sormella painaessa ja sen jälkeen tulopuolelta letkuun puhaltaessa neula jäi kiinni.. Vika hävisi kun vaihdoin vanhan käytetyn neulaventtiilin(metallikärkisen) tilalle, jolla ajelinkin loppukesän ajot. Quote Link to comment
jupsu Posted February 28, 2015 Author Share Posted February 28, 2015 Ei ole bensaletku lytyssä ja neulaventtiili on tarkistettu ei ole sekään syypää. Quote Link to comment
Meto Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 Onko oire kylmällä vai kuumalla moottorilla vai aina? Quote Link to comment
Guest a-p Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 69 mallin kuplan tankin sisällä on ainakin polttoainesuodatin, omassa ei tullut tippaakaan läpi kun piti siirtää auto työn alle. Itse katsoisin että tuleeko bensaa varmasti tankista. Testaisin itse niin että kaasarista letku irti ja sen pää astiaan sit auto käymään niin näkee tuleeko bensaa tarpeeksi. Quote Link to comment
Recommended Posts