Jump to content

Käynti ongelma


Recommended Posts

Mikähän vialla 1977vm kuplassa kun lähtee käyntiin ja käykin vähän aikaa mutta sammuu sitten itsestään? Ja ongelma ilmenee myös kun painaa kaasua kone tuntuu tukehtuvan. Ainiin ja kone on 1,2 litranen. Itse epäilen imuvuotoa.

Link to comment

Täältä ääni kanssa kaasarin neulaventtiilille. Omassa alkoi loppukesästä kaksi vuotta vanha kumikärkinen neulaventtiili jumittaa kiinnipäin. Toimi hiljaa ajaessa, mutta yli 60km/h ajaessa hyytyi polttoaineen puutteeseen. Lopulta sitten hyytyi kokonaan..

 

Ehdin vaihtaa pumpun ja suodattimen(joilla vika ei hävinnyt) kunnes viimein avasin kaasarin kannen ja huomasin että neulaa sormella painaessa ja sen jälkeen tulopuolelta letkuun puhaltaessa neula jäi kiinni.. Vika hävisi kun vaihdoin vanhan käytetyn neulaventtiilin(metallikärkisen) tilalle, jolla ajelinkin loppukesän ajot.

Link to comment

69 mallin kuplan tankin sisällä on ainakin polttoainesuodatin, omassa ei tullut tippaakaan läpi kun piti siirtää auto työn alle. Itse katsoisin että tuleeko bensaa varmasti tankista.

Testaisin itse niin että kaasarista letku irti ja sen pää astiaan sit auto käymään niin näkee tuleeko bensaa tarpeeksi.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...