Jump to content

Keskitupla vai nurkkiin empi epc34:set?


Guest Tomppade

Recommended Posts

Guest Tomppade

Eli kummat kannattaapi laitella, molemmat kaasarit löytyy omasta takaa, emppeihin ei vain ole vivustoa tahi putsareita ja dellortoon ei ole imusarjaa mutta muut helyt löytyy. Lähinnä mietinnässä kumpi on toimivampi/tehokkaampi/taloudellisempi ratkaisu, keskikaasutin olisi siis drla40:nen.

 

Muu kone on 88x69, engle w110, aika tarkkaan 8,7 puristukset, 35,5/32 venoilla olevat kaivetut kannet, kärmes, empin jakaja (vastanee aikalailla 009 jakajaa). Kummat itse laittaisitte, ja miksi?

Link to comment

Minä laittaisin dellervot nurkkiin eli hommaa toinen dellu ja imusarjat ja vivusto. Empeistä en tiedä mutta jos on brosolien kans samalaiset,  yks ammatti säätäjä meinas että dellut saa paremmin säädettyä kohdalleen.

Tosin noi jos empit on yks kurkkuset niin kulutus on tosiaan pienempi jos sitä nyt kuplassa haetaan :)

 

Minulla on aikalailla itsellä samanlaiset osat moottorissa tosin kansissa on eroja ja mulla on 123 jakaja ja dellut nurkissa.

Edited by jarmo juurikka
Link to comment

Mä komppaan Jarmoa. Mulla hyvin samantyyppinen kone kun sulla ja nurkissa killuu 40 tellervot. Niitä ei ole vielä edes penkissa säädetty mutta kaks kesää olen nillä korvakuulosäädöillä ajanut, toimii koko alueen läpi ja bensaakin kuluu noin 7L/100km matkanopeuden ollessa 80-100km/h. Motarilla hörppää aavistuksen enemmän jos pitää nopeuden siellä reilussa 120km/h:ssa.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...