Guest Metu2 Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 No niin tuommosta pikkasen mietinkin.melkeen sitten kannattaa laittaa läpivientiin suojus tai käyttää sitä metallipunos letkua että ei pääse hankautumaan pellinreunaan puhki , käyp ku itselläni syksyllä kun lens öljyt pellolle ku pumpulta tuleva letku hankautu puhki korin reunaan,tosin huohotinpaineet ei varmaankaan ole ihan samaa luokkaa. Quote Link to comment
Racing Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 Läpivientikumi ja normaaliletku riittää. Huohotusjärjestelmä on kyllä hyvä juttu,tahtoo pukata kuumana öljyä kampiakselin hihnapyörän ja lohkon välistä pihalle muuten kovasssa ajossa. Tulee kuplan konehuoneesta äkkiä aikamoinen letkuhässäkkä kun on huohotusletkua,bensaletkua,öljyletkua ja vielä kun värkkäis vesikannet niin letkuhässäkkä olis täydellinen ;-) Quote Link to comment
jukkis Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 ...ja sitten ku lisää vielä ahtoputket,puhinaventiilin,vesiruiskun niin rupee riittää!!! Quote Link to comment
metake Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 ... ja tietty ilokaasut Quote Link to comment
Guest ritariässä Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 laittakka sit samalla metanoliakin tankkiin. Quote Link to comment
Guest Raggare Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 nitrometaania. ja samalla kaasari peleistä suuttimet pois ku ei niitä noilla aineilla kuitenkaa saa tarpeeks isoiks :o Quote Link to comment
Guest ritariässä Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 joo ja hornetista lainaan jälkipolttimet Quote Link to comment
Guest Metu2 Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 No nyt sitte itekkin sain ton tekastua.Tollane siitä tuli pikkasen karu mut toimiva vissiin peltikopassa. Quote Link to comment
nalleolut Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 hyvältä näyttää! Quote Link to comment
Per Jernström Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 Paljonkohan pakovenaohjureista tulee kaasuja läpi? Kansien öljynpoiston kannalta olisi parasta tuoda korvausilmaa venakoppiin ja imua lohkoon. Jos pakokaasuja tulee läpi olisi ne toki hyvä tuulettaa pois mahdollisimman nopeasti. No molempia ei voi saada joten taitaa mennä alkuperäisen suunnitelman mukaan niin että letkut kansista suodattimelle ja sit imetään lohkosta pakokaasuejektorilla. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.