Guest Kesälasse Posted August 2, 2015 Share Posted August 2, 2015 (edited) Kellään tietoja/linkkejä ilma-alustan rakentelusta pallikseen?? Myöskin kiinnostaa, tarviiko muokata pyöränkoteloja yms.. Edited August 2, 2015 by Kesälasse Quote Link to comment
Tanhis Posted August 3, 2015 Share Posted August 3, 2015 (edited) Samalla tavalla siihen ilma-alausta rakennetaan kuin mihin tahansa muuhunki autoon. Kuinkapaljon täytyy tehdä muutoksia riippuu siittä kuinka matalaksi sen haluat. Eli ennen kun kysymykseesi voi edes rakentavasti vastata kerro: -kuinka matalaksi sen haluat. -Millaisen säädön haluat saada aikaiseksi ilmoilla -Osaatko tehdä itse osien valmistuksen tai etsitkö ns valmista pienellä vaivalla asennettavaa sarjaa. Edited August 3, 2015 by Tanhis Quote Link to comment
Jooo Posted August 3, 2015 Share Posted August 3, 2015 Tuolta porvwoo.fi sivuilta, kaappi.Voit pällistellä mun juniksen muutoksia Pasi Quote Link to comment
Guest Kesälasse Posted August 4, 2015 Share Posted August 4, 2015 Tuolta porvwoo.fi sivuilta, kaappi.Voit pällistellä mun juniksen muutoksia Pasi Kiitoksia! Mistä nuo sun levyjarrut tonne takapäähän on pois? Quote Link to comment
Jooo Posted August 4, 2015 Share Posted August 4, 2015 Kiitoksia! Mistä nuo sun levyjarrut tonne takapäähän on pois? Takaapäähän on pois? Ei mitään muistikuvaa, muistaaks Jani, mitkä noi takajarrut oli? alennusvaihteethan sieltä on poistettu, kuplan laatikko vaihdettu ja lyhyemmät vetarit Quote Link to comment
JaniM Posted August 5, 2015 Share Posted August 5, 2015 Mersun levy sorvattu halkaisijaa pienemmäksi, Astra G takasatulat ja omat satula-adapterit palliksen jarrukilpien kiinnikkeisiin passaavat. Löytyy sellaset ylimääräiset. 1 Quote Link to comment
Paadre Posted August 6, 2015 Share Posted August 6, 2015 (edited) Täältä pääsee fiilisteleen miltä noi madallukset yms. vois näyttää. Ihan hauska, kuume vaan kasvaa... ;) http://www.busselecta.com/bus/ Edited August 6, 2015 by Paadre Quote Link to comment
Recommended Posts