MicaL Posted September 6, 2015 Share Posted September 6, 2015 Tosiaankin näyttää, että jokainen johto on 90 astetta "liian aikaisella", mutta toimiihan se noinkin jos myös jakajan pyörijä tulee 90 astetta aikaisella, mutta eikös silloin käyttöakselin tule olla 90 astetta väärässä? Mulla kun on käyttöakseli 180 astetta väärässä asennossa, niin kaikki johdot ovat 180 astetta aikaisella, mutta pelaa silti samanlailla kuin normaalistikin. Kuvassa jakajan kannessa johdot: etuoikealla -> 4 etuvasemmalla -> 3 takavasemmalla -> 2 takaoikealla ->1 Jos noin mennään, niin sytytysjärjestys mielestäni oikea ja johdotkin näyttäisivät menevän vastaavasti oikeille puolille konetta. Tai sitten ei, vastuu lukijalla :D Quote Link to comment
Hebster52 Posted September 6, 2015 Share Posted September 6, 2015 Juu. Jos axeli on 90 astetta väärin toimii olettaen että ykkös ja kakkosjohdot ovat oikeassa järjestyksessä. Tosin kolmospytyn ennakko voi mennä sekaisin... :) Quote Link to comment
SimpleMan Posted September 6, 2015 Share Posted September 6, 2015 bensapinta kaasarissa oikeen älyttömän alhaalla..? Quote Link to comment
Ginkaze Posted September 15, 2015 Author Share Posted September 15, 2015 Ratkesi tämäkin ongelma ajan kanssa. Kun kaikki tekemäni tarkastukset näytti osoittavan yhteen kohteeseen, eli kaasuttimeen. Otin kaasarin pöydälle ja avasin sen ajatuksella ja vikaa alkoi löytyä vähän samaan tapaan kuin tästä koko koneesta. Ostin koneen keväällä ja sen piti olla suoraan ajoon. Jouduin purkamaan koneen ja kasaamaan ehjättynä. Kaasari oli suuttimista päätellen ollut aikaisemmin parina eikä tuonkaan johdosta toiminut keskikaasarina, lisäksi ilmasuutin puuttui kokonaan?? Isommat suuttimet kaasariin ja bensapinnan säätö, nyt toimii. Turhan pitkään oli kupla tallissa, mutta aina ei työn päälle jaksa asentaa. 2 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.