Jump to content

MC Person


Recommended Posts

Jos sulla on auto pyörillään, niin vaaka etupyörän alle ja mittaat nurkkapainon. Sitten valitusta iskarista/tolpasta mittaat joustovaran. Riippuen ajettavasta alustasta jolla haluat ko. tolpan toteuttaa, niin soralle jousi saisi painua n. 1/3 joustomatkasta, asfaltille hiukan enemmän mutta ei yli 1/2 joustomatkasta.

 

Mistä löytyy valmiita laadukkaita etutolppia 1302/1303 kuplaan vanhemmalla 3-pulttisella kiinnityksellä, soralle soveltuvilla joustovaroilla? Kiinnostaa itseänikin?

Link to comment

Jos sulla on auto pyörillään, niin vaaka etupyörän alle ja mittaat nurkkapainon. Sitten valitusta iskarista/tolpasta mittaat joustovaran.

Muuten en ole välttämättä eri mieltä mutta mielestäni pitää mitata molemmat etupyörät yhtä aikaa. Yksi nurkka voi olla melkein mitä tahansa, varsinkin jos vaaka vielä kohottaa. Ja myös takapää vaikuttaa etupainojen jakautumaan.

 

Jos kilvanajoauto niin kuljettaja (+mahdollinen kartturi) tai vastaava paino penkille, eihän sitä jousitusta tyhjässä autossa kuitenkaan käytetä.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...