sami55 Posted October 29, 2015 Share Posted October 29, 2015 Eli miten tehdään? Omat ajatukset: - 2-piirinen pääjarrusylinteri 1-piirisen paikalle - tallista löytyvä 2-piirisen jarrujärjestelmän jarrunestesäiliö normaalin tilalle - putkien ja letkujen veto jarruille Eli onko tuossa oikeastaan mitään muuta, kuin kaksi uutta osaa ja muuten normaalit syötöt jarruille? Quote Link to comment
Tanhis Posted October 29, 2015 Share Posted October 29, 2015 Eihän tuossa muutakuin se että jos sulla on rummut edessä ja takana niin 2-piiri sylinterin pitää olla myös samalle kokoonpanolle tarkoitettu. Quote Link to comment
-tipi- Posted October 29, 2015 Share Posted October 29, 2015 Ikävä kyllä jos lampsii tavan varaosaputkan tiskille ja kysyy Kuplaan kaksipiirisylinteriä, voivat myydä sylkän, jossa ei ole sisäänrakennettuna takaisin virtauksen estäviä venttiilejä, joita rumpujarrujen kanssa tarvitaan. Tästä syystä jarrujen säätäminen/ilmaaminen/toimiminen voi tulla ongelmaksi. 1 Quote Link to comment
sami55 Posted October 29, 2015 Author Share Posted October 29, 2015 Ajattelin lampsia Neoretroon. Luulisi saavan sopivan setin... Quote Link to comment
Guest Galle Posted November 12, 2015 Share Posted November 12, 2015 Aikoinaan tuli tehtyä kivuttomasti vastaava muutos. Käytin muistaakseni -73 mallivuoden pääsylinteriä, alustaan jossa oli -64 vuoden etujarrut ja -66 -taka. Jarrupolkimen akseli piti vaihtaa/säätää myös... Quote Link to comment
vwagen Posted November 12, 2015 Share Posted November 12, 2015 Nykyisin(jo vuosia)on saatavissa vain yleismallisia pääsylintereitä,toimii sekä rumpu että levyjarrujen kanssa.Esipaineventtiileitähän käytettiin alkuperäisissäkin vain muutaman vuoden ajan. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.