Guest JuhoSo Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 Aattelin teiltä "ammattilaisilta" kysellä että onkohan tuo kannattava projektiaihio? http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=641229 -Juho- Quote Link to comment
nalleolut Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 mitään "ammattilaisia" ,sanotaan näin itsellä ollu 1,5v kupla ja ensimmäinen sellainen,maksoin samanverran ku tuo projekti,noista kuvista kun katselee niin aika paljon on tekemistä,en itselleni ottais ekaksi kuplaksi...... käy katsomassa kumminkin! Quote Link to comment
Guest Raggare Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 mun vakio: tonttii ja kovaa ajoo Quote Link to comment
Guest Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 Sinuna unohtaisin, mutta hinta tosin on lähempänä totuutta kun nettiautossa myynnissä olevissa yleensä.. Quote Link to comment
mikan Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 Kuvista päätellen hitsaamista riittää... t. Mika Quote Link to comment
Pietari Perkinen Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 On siellä nettiautossa varmaan kohtuuhinnalla suoraan ajoonkin soveltuvia ja eiköhän kohtapuoliin myös tällä ja naapurisivuillakin ala myynti-ilmoja ilmaantumaan... Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 Jos tuo on kauttaaltaan tossa kunnossa, niin ei kannata ottaa ekaksi projektiksi ollenkaan. Eikä muutenkaan varmasti kannata tohon hintaan ostaa tommosta määrää ruostetta. Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 Jollei ollut oman ilmon uppaus. Quote Link to comment
Racing Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 Ei tuo mun mielestä pahan näköinen ole,tuon ikäiset ei vielä ole kauhean mätiä kun vertaa esim 72 ja uudemmat. Hinta on kohdallaan jos kone on hyvä. Tosin en tiedä missä kunnossa ko. auto on muuten. Mielummin kuitenkin varaa 1000€ ja ostaa paremman aihion hyvästä saa aina paremman ja ei jää niin helposti kesken. Siihen huonompaan paskaan menee vaan yleensä loppupeleissä enemmän rahaa. Quote Link to comment
Guest volkkarimies Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 Tätä katsoessa tunnen onnistuneeni projektivalinnassa. Quote Link to comment
Guest Esko Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 Samanlainen ku mulla, mutta huomattavasti paljon ruosteisempi. Hinta on sama. Saattaapi olla melkoisesti hitsuuhommia. Kannattaa miettiä vielä. Minä uusin "vain" 10 cm alhaalta ylöspäin koko auton ympäri!!! Quote Link to comment
Fileas Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 "pari pientä paikkaa" = Puskurista puskuriin :D Quote Link to comment
mikan Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 Äkkiseltään esimerkiksi tämä näyttäisi paremmalta projektilta ja suunnilleen saman hintainen: http://www.nettiauto.com/628793 t. Mika Quote Link to comment
Recommended Posts