Guest laiska`s custom Posted March 28, 2006 Share Posted March 28, 2006 kävin tutkimassa yhtä t1 missä kone kasattu eikä lähre käyntiin,aloin tutkimaan millä toteaisin et nokka pyörä on oikeassa asennossa ni ainut taitaa olla että kun nokan päädyssä oleva puhe on vaaka asennossa ni mihin suuntaan kampuran siimapyörän kiila silloin pitäisi osoittaa??itsellä ei ole mitään mistä kattoisi en nyt.. Quote Link to comment
Ketsa Posted March 28, 2006 Share Posted March 28, 2006 Eikös nelospytyllä pitäisi olla venttiileillä vaihto menossa kun pyörität ykköspytyn yläkuolo/ajoitusmerkkiin? Quote Link to comment
Guest laiska`s custom Posted March 28, 2006 Share Posted March 28, 2006 joo,ajatellakin vois välillä:) eipä sitä alumiinista kai pyörää voi laittaa kuin yhteen asentoon,eix ole aavistuksen epäsymmetrinen Quote Link to comment
Sakke Posted March 28, 2006 Share Posted March 28, 2006 kolmeen eri asentoon sen voipi laittaa. Quote Link to comment
mikko k Posted March 28, 2006 Share Posted March 28, 2006 Eikös nelospytyllä pitäisi olla venttiileillä vaihto menossa kun pyörität ykköspytyn yläkuolo/ajoitusmerkkiin? Sorry Ketsa, mutta kolmonen vaihtaa kun ykkösessä on venat kiinni ja päinvastoin. Myös molemmat 1 ja 3 ovat yläkuolokohdissaan. Quote Link to comment
Ketsa Posted March 28, 2006 Share Posted March 28, 2006 Meikäläisen ajatukset oli rivikoneessa, pahoittelen... Quote Link to comment
Guest laiska`s custom Posted March 28, 2006 Share Posted March 28, 2006 joo noissa rivikoneissa omatkin ajatukset harhailee.. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.