previa Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 en jaksais nyt lähtee talliin tarkistaa kummalla puolella on se eteen taakse lukitus.. eli olen hitsaamassa uusiin penkkeihin volkkarin jalkoja ja nyt emmin kumpaan penkkiin laitan kumman alustan. kummalla kädellä kuskin penkki liikkuu oikella vai vasemmalla? hatara muisti sanoo että säätö olis vaihdekepin puolella? Quote Link to comment
nalleolut Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 juuh vaihdekepin puolella on molemmin puolin... Quote Link to comment
previa Posted April 4, 2006 Author Share Posted April 4, 2006 kiitos ja eikun hitsaamaan Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 juuh vaihdekepin puolella on molemmin puolin... Olisko varmasti ja kaikissa eri vuosimalleissa? Minun -64 on ainakin molemmissa oikealla puolella, mutta voihan se olla että siinä on kaksi kuskin jakkaraa tai muuta häikkää. Quote Link to comment
-tipi- Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 Tuostakin löytyy vuosimallien välillä eroja. '50/'60-lukuiset on miun mielestä oikeella kädellä säädettäviä. Esimerkkinä vaikka '63:sen pelkääjän jakkara: http://dwl.fi/tipi/muut/ss/catalog2/cwd ... ge024.html Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 Jep, myös uudempaa missä oikealla: http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/266162.jpg En muista nyt miten ne kiskot menee, että onko sillä merkitystä. Kuitenkin, luulo ei ole tiedon väärti, vai miten se menikään. Quote Link to comment
Guest Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 -71 vaihdekepin puolella.. Quote Link to comment
previa Posted April 6, 2006 Author Share Posted April 6, 2006 mulla oli noi kiskot sillain, että molemmilla puolilla istujan oikella kädellä säädetään penkin etäisyyttä, ja oli muuten ne penkkien jalustatkin samanlailiset.. ei onneks tullu turhaan hitsattua ny on jakkarat paikoilleen sovitetut Quote Link to comment
Recommended Posts