Guest Hakki Posted July 7, 2016 Share Posted July 7, 2016 (edited) Nyt iski Kuplaan ensimmäisen kerran kunnon vika neljään vuoteen. Kaasari on Dellorto DRLA 40 ja koneena 1700. Toinen kurkku ampuu takaisin päin bensasumua ja pitää "pauketta". Olisko kellään antaa vihjettä mistä alkaa etsimään vikaa? Videonkin sain otettua: https://www.dropbox.com/s/36ah0l5j0mcpycz/trim.9B045A35-C1D5-4B2B-8112-9632E84107CC.MOV?dl=0 Edited July 10, 2016 by Hakki Quote Link to comment
metake Posted July 7, 2016 Share Posted July 7, 2016 Tyhjäkäyntipiiri tukossa, tarkista ensimmäiseksi tyhjäkäyntisuutin, kuulostaa kovasti siltä että siellä on roska. Quote Link to comment
Guest Hakki Posted July 10, 2016 Share Posted July 10, 2016 Nyt on suutin tarkastettu ja puhdas näytti se olevan. Hieman korjasi vikaa, mutta edelleen vaivaa. Ensimmäisestä viestistä unohtui maininta kurkun "vihellyksestä" samalla kun moottori sammuu paukahduksen yhteydessä. Lisää hyviä vinkkejä vian hakuun, kiitos! Auttaako jokin puhdistusaine, jos koettaisi ajaa tuolla ongelman kanssa sen verran. Kulkee johtuu normaalisti, mutta meinaa välillä sammua kun paukkuu.. Quote Link to comment
tolvana Posted July 10, 2016 Share Posted July 10, 2016 Villi arvaus ois et ykkös tai kakkospytyn imuventtiili kantaa tai siitä puuttuu palanen. Quote Link to comment
Meto Posted July 10, 2016 Share Posted July 10, 2016 (edited) Veikataan että nokka kulunut, joku venttiili (ehkä pakoventtiili)ei aukea enää kunnolla tai lainkaan.Tarkistaisin venttiilinvälykset ja aukeaako venttiilit normaalisti Edited July 10, 2016 by Meto Quote Link to comment
Meto Posted July 10, 2016 Share Posted July 10, 2016 Puristukset mittaamalla selviää että onko venttiili palanut.. Tai ohivuotomittauksella Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.