Jump to content

Takapyörien camber ja katsastus


Recommended Posts

Posted

Melkeenpä arvaan vastauksen, mutta kysellään nyt kuitenkin. Minkälaisia kokemuksia madalletun kuplan takapään camberista katsastuksessa? Puuttuvatko asiaan jos (kun) on perseellään, eli pitäiskö vaan suosiolla nostaa perääkin katsastukseen? Ikävä homma vaan tehdä tuokin joka leimalla.

Posted

Joo täytynee käydä kokeilemassa. Tai tietenki tuosta vois samalla kysyä kun rekisteröintikatsastukseen varaa aikaa.

Posted

Yleensä katsastajaa kiinnostaa asiat, jotka vaarantaa turvallisuutta. Kohtullinen camber-kulma pikemminkin parantaa ajo-ominaisuuksia. Jos on liikaa pudotettu, niin voi tulla ongelmia maavaran kanssa.

Posted

Maavara pysyy takana hyvästi yli vaaditun 8cm. Keulaa pitää kyllä nostaa ylemmäs. Saas nähdä vaan mitä tuumaavat kun ohjaus ei palauta. Kaikki nivelet ja simpukka on uutta, niin meinaa olla vähän alkukankeutta. Tai ainakaan simpukkaa säätämällä tuota ei paremmaksi saa.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...