APO Posted July 23, 2016 Share Posted July 23, 2016 Melkeenpä arvaan vastauksen, mutta kysellään nyt kuitenkin. Minkälaisia kokemuksia madalletun kuplan takapään camberista katsastuksessa? Puuttuvatko asiaan jos (kun) on perseellään, eli pitäiskö vaan suosiolla nostaa perääkin katsastukseen? Ikävä homma vaan tehdä tuokin joka leimalla. Quote Link to comment
boxer Posted July 23, 2016 Share Posted July 23, 2016 Ei mulla ainakaan oo ollu asian kanssa ollu mitään ongelmaa... konttorille vaan.. Quote Link to comment
APO Posted July 24, 2016 Author Share Posted July 24, 2016 Joo täytynee käydä kokeilemassa. Tai tietenki tuosta vois samalla kysyä kun rekisteröintikatsastukseen varaa aikaa. Quote Link to comment
x-pj Posted July 24, 2016 Share Posted July 24, 2016 Yleensä katsastajaa kiinnostaa asiat, jotka vaarantaa turvallisuutta. Kohtullinen camber-kulma pikemminkin parantaa ajo-ominaisuuksia. Jos on liikaa pudotettu, niin voi tulla ongelmia maavaran kanssa. Quote Link to comment
APO Posted July 24, 2016 Author Share Posted July 24, 2016 Maavara pysyy takana hyvästi yli vaaditun 8cm. Keulaa pitää kyllä nostaa ylemmäs. Saas nähdä vaan mitä tuumaavat kun ohjaus ei palauta. Kaikki nivelet ja simpukka on uutta, niin meinaa olla vähän alkukankeutta. Tai ainakaan simpukkaa säätämällä tuota ei paremmaksi saa. Quote Link to comment
Tanhis Posted July 24, 2016 Share Posted July 24, 2016 Jos ohjauksen haluat palauttamaan niin casterin korjaus yleensä auttaa. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.