Guest Metu2 Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 Millane homma on tollaseen vaihtaa suojakumit vetareihin on pikkasen erilaiset ku vanhemmissa malleissa. Mitä teettää mitä pitää purkaa et ne saa laitettua uloimmat sekä sisimmät . Quote Link to comment
mikko k Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 1. Vetarit irti, 6 ruuvia per nivel. Kaivat ruuvien kolot tyhjiksi kurasta ja lyöt vasaralla työkalun ruuviin, pohjaan asti ja sit vääntämään. 2. Vetarien päistä sokat pois ja vedät nivelet irti akseleista. Ellei irtoo noin helposti niin sitten lyömällä nivelen JUUREEN, jos osut ulkoreunaan, niin nivel saattaa purkaantua => ei kiva kasattava, mutta onnistuu. 3. Vaihdat kumit ja kasaat nivelet takaisin. Quote Link to comment
Guest Metu2 Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Kiitokset Mikko.Hitto sehän on nyt helppoa, otin äske koneen pois sieltä pääsee hyvin nikkaroimaan. Elikkä eikö tartte edes pyörää irrotella, kehäpultit onko ne muutes torxeja.Purattaako se pyörännavan irti vai lähteekö akseli torxien irrotuksen jälkeen sivusuunnassa pois. Quote Link to comment
Marko Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 On torxeja, ellei oo vaihdettu Quote Link to comment
Guest Metu2 Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Aconly muistatko torxin kokoa tietää hommata avaimen. Quote Link to comment
Marko Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 En muista, tais olla mun sarjan suurin koko ja sarja o tallis. Quote Link to comment
mikko k Posted May 4, 2006 Share Posted May 4, 2006 Ei tarvi mitään muuta irroitella. Kone kun on poissa niin on vain lisää tilaa touhata. Joskus on tullut vastaan myös 6mm kuusiokoloruuveja, mutta yleisimmin torxeja. Quote Link to comment
Guest Metu2 Posted May 4, 2006 Share Posted May 4, 2006 Hieno juttu,eipä näytä kalliilta nuo kumet 1 on rikki poikki mut melkeen kanattaa vaihtaa kaikki 4 ompahan sit nekin laitettu. Quote Link to comment
-MITO- Posted May 4, 2006 Share Posted May 4, 2006 Kumeja ostaessa kannattaa satsata laatuun eikä hintaan. Ei tarvitse syksyllä vaihtaa uudestaan.. Quote Link to comment
Guest Metu2 Posted May 6, 2006 Share Posted May 6, 2006 Ok.Onkohan nuo värilliset sarjat miten kestäviä,autolla tosiaan ajetaan vain kesäisin muuten kököttää tallissa.Onko kellään muistikuvaa minkähä kokonen torxi avain käy toho vetariin ku ite en omista moista sarjaa niin sen puoleen kyselen tietää hankkia sellanen sarja et piisaa siiheki kokoon,äsken tossa putsasin ne kolot ja suihkautin siivun ölkkää kantoihin.Mukava ilma nikkaroija mut pirun kuuma ku aurinko hohtaa suoraan talliin (vettä) ;) menee litratolkulla. Quote Link to comment
nalleolut Posted May 6, 2006 Share Posted May 6, 2006 mie voin lainata sulle torx sarjaa.... miul o 2 niitä. Quote Link to comment
Guest Metu2 Posted May 14, 2006 Share Posted May 14, 2006 Vielä senverran olisin kysässy enen ku irrotan vetarit että,mitehä lie se laatikon puolen vetarin liitos heittääkö se ölkät pihalle ku vetarin irrottaa. Quote Link to comment
Racing Posted May 14, 2006 Share Posted May 14, 2006 Vielä senverran olisin kysässy enen ku irrotan vetarit että,mitehä lie se laatikon puolen vetarin liitos heittääkö se ölkät pihalle ku vetarin irrottaa. Ei heitä. Quote Link to comment
Guest Metu2 Posted May 14, 2006 Share Posted May 14, 2006 Hyvä Eipähä tule yllätyksiä kiitokset. Quote Link to comment
Guest Metu2 Posted May 20, 2006 Share Posted May 20, 2006 Tuli vielä mieleen että olisko se kanta XZN tyyppinen ku tuo torxi korkkas kaikki kannat.Onneks oli lukkopihit heh.Elikkäs niiku booriavaimen tyyppinen. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.