KimmoH Posted May 15, 2017 Posted May 15, 2017 Tuossa viikonloppuna kun tuli vietettyä tunti jos toinenkin pää bussin konehuoneessa, niin kiinnitin huomiota pulputus ääneen tankin suunnalta, kun koneen sammutti. Eli kone kuumaksi, sammutus ja hetken päästä kuuluu bulibuli joko tankista tai polttoaineletkuista, vielä en oikein suuntaa saanut selville. Onko normaalia ja voisiko tämä selittää ne käynnistysongelmat, kun kuuma kone on hetki aiemmin sammutettu. Quote
Anpu Posted May 16, 2017 Posted May 16, 2017 Sulla lienee alkuperäinen pa-pumppu, koneen sammuttua pumppu/kaasarit lämpeää purkaa paineen tankkiin. Kaasarit todennäköisesti tulviin imusarjaan. Mulla Idf:ät tulviin kanssa, yleensä vasemman puoleinen. Quote
KimmoH Posted May 16, 2017 Author Posted May 16, 2017 Eipä tullut ilman korkkia kokeiltua ja nyt on konehuone taas sen verran palasina että ei hetkeen pääse testaamaan. Tankin huohotus kyllä toimii OK eli ei pitäisi ainakaan teoriassa imeä alipainetta eikä korkkia avatessa kuulu koskaan pihaustakaan. Orggis pa-pumppu on ja orggis kaasarit. Lämmöt ovat ihan normilukemissa ja kaasaritkin ovat kädenlämpöiset eivätkä lämpene sammutuksen jälkeenkään mitenkään oleellisesti. Tänään lähti tilaukseen tuliterät kaasarit, eilen tuli mitta täyteen näiden vanhojen sohlojen kanssa. Pöydällä kolme eri pariskuntaa purettuna ja yritin löytää vähiten huonoja pareja... Quote
KimmoH Posted May 20, 2017 Author Posted May 20, 2017 (edited) Pulputus kuuluu korkki aukikin, taitaa vain päästellä paineet bensalinjasta takaisin tankkiin päin kun bensapumppu pysähtyy. Kuumakäynnistys ongelmat näyttäisi kadoneen, kun vaihdoin tehdasuudet kaasarit vanhojen tilalle \o/ Edited May 20, 2017 by KimmoH 2 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.