Racing Posted June 3, 2017 Share Posted June 3, 2017 Onko kukaan kaventanut pallonivel akselia tukivarren ja iskaritornin väliltä? Tavoitteena saada droppiolkien levennyksen verran kavennettua n.8-10mm per puoli et pyörä jäisi ns.vakiokohtaan. Tuossa tuntuisi olevan varaa siihen kyllä, laakeria pystyisi viemään syvemmälle sen verran ja sisimpää puslaa ei välttämättä tarttisi edes siirtää tukivarren liukupinta riittää. Ja kävisi vakio raidetangot ja vakaajakin varmaan. Jousipakoista vaan siivut pois ja uudet reiät. Iskunvaimentimen yläpäässäkin on reilusti varaa siirtää sisemmäs niin että linja tulis kohtuu suoraan. Tuleeko mieleen asioita miksi ei onnistuisi? Quote Link to comment
Anpu Posted June 4, 2017 Share Posted June 4, 2017 En näe mitään estettä, joudut koneistamaan ulomman laakeripesän jos käytät (toivottavasti) neulalaakeri. Samalla vaivalla tosin menee 25mm per puoli kun lyhennät laakerpesien välistä ja siirrät sisempää nylonia. Alkuperäiset raidetangot käy edelleen. 8mm lyhennyksessä kolot tulee toisiinsa kiinni mut luulis kestävän. Quote Link to comment
metake Posted June 4, 2017 Share Posted June 4, 2017 Tavoitteena saada droppiolkien levennyksen verran kavennettua n.8-10mm per puoli et pyörä jäisi ns.vakiokohtaan. CSP:n dropit 5 mm, mutta hinta sen mukainen ;) Quote Link to comment
Racing Posted June 4, 2017 Author Share Posted June 4, 2017 CSP:n dropit 5 mm, mutta hinta sen mukainen ;) Eipä taida mahtua siltikään 5.5" vanne et 22 tai joutuisi laittaa kapeat renkaat Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.