Jump to content

Puma akselin kavennus


Recommended Posts

Posted

Onko kukaan kaventanut pallonivel akselia tukivarren ja iskaritornin väliltä? Tavoitteena saada droppiolkien levennyksen verran kavennettua n.8-10mm per puoli et pyörä jäisi ns.vakiokohtaan.

 

Tuossa tuntuisi olevan varaa siihen kyllä, laakeria pystyisi viemään syvemmälle sen verran ja sisimpää puslaa ei välttämättä tarttisi edes siirtää tukivarren liukupinta riittää.

Ja kävisi vakio raidetangot ja vakaajakin

varmaan.

Jousipakoista vaan siivut pois ja uudet reiät. Iskunvaimentimen yläpäässäkin on reilusti varaa siirtää sisemmäs niin että linja tulis kohtuu suoraan.

 

Tuleeko mieleen asioita miksi ei onnistuisi?

post-122-0-86211600-1496512150_thumb.jpg

Posted

En näe mitään estettä, joudut koneistamaan ulomman laakeripesän jos käytät (toivottavasti) neulalaakeri. Samalla vaivalla tosin menee 25mm per puoli kun lyhennät laakerpesien välistä ja siirrät sisempää nylonia. Alkuperäiset raidetangot käy edelleen. 8mm lyhennyksessä kolot tulee toisiinsa kiinni mut luulis kestävän.

Posted

Tavoitteena saada droppiolkien levennyksen verran kavennettua n.8-10mm per puoli et pyörä jäisi ns.vakiokohtaan.

CSP:n dropit 5 mm, mutta hinta sen mukainen ;)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...