Guest fastghia Posted May 23, 2006 Share Posted May 23, 2006 Tuntuu olevan brittein saarilla toi painovoima heikompi kuin täällä graniittiperuskallion päällä? ;) Quote Link to comment
Guest Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 Meillä lähdetään näin valoista =) Quote Link to comment
Guest marko jääskeläinen Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 hienoja kuvia,tuohon pitäisi pyrkiä:)laitan omanikin kekoon Quote Link to comment
Guest hörbie Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 onks toi aito inc pincheri vai joku glooni? (korjatkaa jos nimi meni väärin ;) ) Quote Link to comment
Guest fastghia Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 Se on aito Inch Pincher IV :) jonka britit väkästeli männä vuonna... Quote Link to comment
Guest fastghia Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 hienoja kuvia,tuohon pitäisi pyrkiä:)laitan omanikin kekoon Katos vaan Suomessakin painovoima vaihtelee paikotellen. Quote Link to comment
Guest hörbie Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 Se on aito Inch Pincher IV :) jonka britit väkästeli männä vuonna... kovin on sukua jatkanu se eka inchi =) Quote Link to comment
Guest hörbie Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 [/img] onkos tossa porchen loota vanteet vaa näyttää semmosilt vai onko koko tekniikka? Quote Link to comment
-Puide- Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 No eihän vanteista voi mitää päätellä... =) vaihtaa vaan jakoa.. Mutta en nyt just muista tarkoin mutta kone tais olla type 4 oli taannoin UltraVW lehdessä esittelyssä.. Pitäs jaksaa kaivaa esiin... Quote Link to comment
Guest hörbie Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 mut miks vaihtais jaon eiköhän tuu halvemmaks vaa vaihtoo porchen loota ja vetarit ym hilppeet noilla tehoilla? tiedä sitä sitte Quote Link to comment
Hebster52 Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 Voi siinä hyvinkin olla vaihdettu pelkästään jarrutkin Porgen jarruihin... Ei oo mikään iso homma... Porgen lootan sovittamiseen menee kyllä jo aika paljon enemmän työtunteja ja sitäkin pitää todennäköisesti rempata ennen käyttöä, mikä ei ole mikään halpa juttu... Quote Link to comment
Hebster52 Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 Tuossa muuten sen moottori on ollu myynnissä... Russ Fellows engine for sale.. Ja ilmeisesti on asennettu Porgen 915 vaihdelaatikko... :D Quote Link to comment
-Puide- Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 Hehe... jep =) Joo eli auto olli UltraVW Joulukuun 2005 numerossa. Eli tuo on Type 4 jossa Porschen kannet Tech: Type 4 64mm isku 103 mm putket 911 nokat muokatut Porsche C2 kannet yms HP 400 hp bensalla HP 460hp@7000 metanolilla Laatikko on tosiaan porsche 915 viis vaihteinen. Type 2 vetareilla...=) semmonen laite =D Quote Link to comment
Guest hörbie Posted May 27, 2006 Share Posted May 27, 2006 Hehe... jep =) Joo eli auto olli UltraVW Joulukuun 2005 numerossa. Eli tuo on Type 4 jossa Porschen kannet Tech: Type 4 64mm isku 103 mm putket 911 nokat muokatut Porsche C2 kannet yms HP 400 hp bensalla HP 460hp@7000 metanolilla Laatikko on tosiaan porsche 915 viis vaihteinen. Type 2 vetareilla...=) semmonen laite =D Kelpais mullekki :D haa ja arvasi oikein et on porchen loota =) Quote Link to comment
Hebster52 Posted May 27, 2006 Share Posted May 27, 2006 Tuossa on myös jotain kivaa katseltavaa. Kestää vähän lataa mutta kannattaa... Muffler Mike! Air Clyde! Quote Link to comment
mikan Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 http://video.google.com/videoplay?docid ... 7422091483 t. Mika Quote Link to comment
-Puide- Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=4656598677422091483 t. Mika Tää on aina yhtä maukas... kunnon keulat ja 10.4 aika... =D Kelepaa ... -MP- Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.