J.Ussi Posted March 5, 2018 Share Posted March 5, 2018 Mitä muita vaihtoehtoja kuin CSP Python löytyy 1 3/4" (45mm) kokoisista putkistoista, joka asettuisi niin, ettei kollektori törröttä puskurin alta montaa kymmentä senttiä? Lähinnä se on tuo pythonin hinta joka jarruttaa sen tilaamista, eli jos jotakin edullisempaa on olemassa niin ei haittaa laisinkaan. Ja jos jollain pyörii nurkissa ylimääräisenä niin saa tarjota. Myös sitä pyyttonia. Quote Link to comment
J.Ussi Posted March 6, 2018 Author Share Posted March 6, 2018 Aika suolaista sielläkin. Rahdin kanssa 977 usd ja mitä tuohon nyt sit tulee viel nupiksi, alv+tulli. Quote Link to comment
Jarmo Lummi Posted March 7, 2018 Share Posted March 7, 2018 https://www.ahnendorp.com/Beetle-typ-1-engineparts-and-machining/Exhaust/?language=en Quote Link to comment
J.Ussi Posted March 7, 2018 Author Share Posted March 7, 2018 Tänään jo itseasiassa noita ahnendorppeja katselinkin, mutta siellä suurin putkisto on sisämitaltaan 39mm(1-5/8) ja hintaa yli1k€ Nähtävästi aika niukasti on euroopassa vaihtoehtoja tuossa 1-3/4" kokoluokassa ja myös hinnat kiipeää hurjiksi. Quote Link to comment
-Alex- Posted March 8, 2018 Share Posted March 8, 2018 (edited) Kysy myös turbothomasilta briteistä. Tekee mittatilauksesta myös: https://www.facebook.com/pg/TT-Exhausts-143724902393323/photos/?tab=album&album_id=744031955695945 Edited March 8, 2018 by -Alex- 1 Quote Link to comment
Pedalpusher Posted March 8, 2018 Share Posted March 8, 2018 Makeita! Oon tuollaista 2.kuvan mukaista yhdellä ulostulolla haaveillut -61 projektiin. Harmi kun en löytänyt kuvaa miltä tuollainen näyttäisi kuplan perässä. Että kuinka kauas noi vaimentimet oikein tulee vai jäisikö ne kuitenkin takahelman alle ja pelkkä putki keskellä tulisi ulso helmasta. Jos joku löytää niin voisi lähettää kuvia. -Mikko- Quote Link to comment
Pedalpusher Posted March 8, 2018 Share Posted March 8, 2018 Kiitos! Sehän näyttää just sopivalta. Takahelman ulostulot ehkä kuitenkin vielä umpeen. Quote Link to comment
Marko Posted March 9, 2018 Share Posted March 9, 2018 (edited) Melko iso kone taitaa olla kun tarvii tuollaisen putken. Omaan 2789cc pipemax laskuri näytti hiukan alle 42mm vaihtoehdot oli teettää tai ostaa pythoni. Ois tullu hintaa teetettynäkin melkolailla samaa luokkaa. Mustarautasen jokkis stylen saa varmaan halvemmalla. Tuli vaan mieleen että monilla putki on liian iso, oikeankokosella saadaan paremmin ominaisuudet esille moottorista Edited March 9, 2018 by Marko Quote Link to comment
J.Ussi Posted March 9, 2018 Author Share Posted March 9, 2018 Jos kehtaat mulle oikean koon laskea niin heitä vaikka YVllä mitä specsejä tarvitset. Mulla ei tosissaankaan ole mitään muuta dataa tuohon koon valintaan kuin vertailu about vastaaviin moottori kokoonpanoihin ja niissä käytettyihin putkistoihin. Quote Link to comment
Marko Posted March 9, 2018 Share Posted March 9, 2018 Mulla ei oo pipemaxia mutta kysele täällä varmaan jollakin on, mullekkin kaveri laski. Quote Link to comment
Recommended Posts