jake1986 Posted April 6, 2018 Posted April 6, 2018 Moi. Mihinkäs kohtaan ootte asentanut ja hitsannut palliksen taikka kuplan pakoputkeen kierreholkkia mihin saa lambda anturin kiinni säätöjä varten. Huomenna olis tarkoitus hitsata sellainen siihen kiinni niin sen takia kyselen. Onko mitään erityistä paikkaa mihin se kannattaa hitsata? Kiitos jo etukäteen. Quote
x-pj Posted April 7, 2018 Posted April 7, 2018 Ei taida vakio pöntöissä olla mitään hyvää kohtaa. Koneesta tuleva pakokaasut sekoittuu pöntön siellä jo olevaan kaasuun, joten mittari reakoi hitaasti muutoksiin, erityisesti matalilla kierroksilla. Täyskaasulla kaasut vaihtuu nopeammin. Minulla bussissa ahnendorpin "pönttömallinen" vaimennin, jossa valmistaja on laittanut anturinpaikan ylös keskele. Kyllä siitä mittarista hyötyä on, mutta hyvä tiedostaa tuo ongelma ettei tee vääriä johtopäätöksiä. Quote
x-pj Posted April 8, 2018 Posted April 8, 2018 8 hours ago, JaniM said: Tai mittaa vaan yhdestä pytystä. Riippuu polttoaineen syötöstä. Jos on keskikaasari, niin seokset eri pytyissä ei ole samat vaan voi heittää paljonkin. Jos on nurkkatuplat tai läppärunko joka pytylle, niin sillon yhdestä pytystä mittaaminen olis parempi kuin pöntön keskeltä. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.