Guest BUG63 Posted May 29, 2018 Share Posted May 29, 2018 (edited) Taitaa kupla saada liikaa bensaa kun takana ajavat kertovat että bensa haisee kun perässä ajaa. Auttaisiko pääsuuttimen vaihto pienempään. Moottori 1600 sylintereillä, 2-reikä kannet, kaasareina nurkkakaasarit Solex 32PBIC, sähkoinen bensapumppu. Kaasareissa pääsuutin koko nyt 175 . Vaikuttaako suuttimet turhan isoilta? Onko ehdotuksia mitä voisi kokeilla? Comments Edited May 29, 2018 by BUG63 Quote Link to comment
Tanhis Posted May 29, 2018 Share Posted May 29, 2018 (edited) Suurelta kuullostaisi mutta oudot on kaasaritkin. Onko nyt varma ettet ole sekoittanut ilma korjaus suutinta pääsuuttimeen? Edited May 29, 2018 by Tanhis Quote Link to comment
ARTO Posted May 29, 2018 Share Posted May 29, 2018 (edited) 26 minutes ago, Tanhis said: Suurelta kuullostaisi mutta oudot on kaasaritkin. Onko nyt varma ettet ole sekoittanut ilma korjaus suutinta pääsuuttimeen? Jos siellä onkin Okrasan viritysosia tungettu konehuoneeseen? Edited May 29, 2018 by ARTO Quote Link to comment
Guest BUG63 Posted May 29, 2018 Share Posted May 29, 2018 25 minutes ago, Tanhis said: Suurelta kuullostaisi mutta oudot on kaasaritkin. Onko nyt varma ettet ole sekoittanut ilma korjaus suutinta pääsuuttimeen? Ei.. ilmakorjaus suutin on 170. Quote Link to comment
x-pj Posted May 29, 2018 Share Posted May 29, 2018 Yhtään en tunne minäkään noita kaasareita, mutta todella isolta kuulostaa pääsuutin. Onko tulpat kuinka nokiset? Ihan vaan lonkalta veikkaisin, että 130 olis lähempänä oikeaa. Liika bensa voi toki johtua myös kaasarin tulvimisesta: liika bensapainetta, neulaventiili ei toimi, bensapinta liian korkealla... Quote Link to comment
Guest BUG63 Posted May 29, 2018 Share Posted May 29, 2018 (edited) 15 minutes ago, x-pj said: Yhtään en tunne minäkään noita kaasareita, mutta todella isolta kuulostaa pääsuutin. Onko tulpat kuinka nokiset? Ihan vaan lonkalta veikkaisin, että 130 olis lähempänä oikeaa. Liika bensa voi toki johtua myös kaasarin tulvimisesta: liika bensapainetta, neulaventiili ei toimi, bensapinta liian korkealla... Tulppiin en ole katsonut.. täytyy huomenna ottaa tulppaa pois ja kurkata. Neulaventtiilit uusin tarvella ku laitoin molempiin kaasareihin korjaus sarjat. Vaikka asiaa en oikeen tunne niin vaikuttaa omasta mielestänikin isoilta nuo pääsuuttimet. No tilaan kokeeksi muutaman pienemmän suuttimen vaikka 140, 130, 120 ja testailen kun saan suuttimet. Edited May 29, 2018 by BUG63 Quote Link to comment
Tanhis Posted May 30, 2018 Share Posted May 30, 2018 Tässä taulukossa pitäisi olla lähtökohdat suuttimien säätämiselle vintage speed koneisiin. Tuosta kun nappaat tuon 1500S lähtökohdaksi 32 mm kaasareilla niin tuskin ihan kauhean huono lähtökohta olisi. Quote Link to comment
Guest BUG63 Posted May 30, 2018 Share Posted May 30, 2018 8 hours ago, Tanhis said: Tässä taulukossa pitäisi olla lähtökohdat suuttimien säätämiselle vintage speed koneisiin. Tuosta kun nappaat tuon 1500S lähtökohdaksi 32 mm kaasareilla niin tuskin ihan kauhean huono lähtökohta olisi. Kiitos Tanhis.. tuosta taulukosta on varmasti apua. Kokeilen 120 pääsuuttimeksi. Air correction jet mulla on 170 eli suunta oikea Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.