Simon Templar Posted September 18, 2018 Posted September 18, 2018 Nyt kun kone on taas vaihteeksi irti niin samalla pitäis vaihtaa lootan välityksiä. Ikinä ennen kun en ole laatikkojumppaa tehnyt niin mitäs työkalusia pitää hommailla että saa perävälityksen vaihdettua 4.375 => 3.44. Tolla setillä tippuis kierrokset ehkä jo siedettäviin lukemiin ilman nelosen rattaiden vaihtoa. Ja mitä muuta pitää ostaa kun tämä https://www.limebug.com/product/view/3873/344-t1-ring-pinion-kit-splined/#temp Tiivisteitä ainakin, mites synkrot ja laakerit? Vapaaehtoinen tekijä voi laittaa vaikka yv:n hinnan kera? 1 Quote
-Alex- Posted September 18, 2018 Posted September 18, 2018 Mun mielestä vaivattomampi vaihtaa nelosen rattaat, hyvin yleinen nelosen välitys on 0.82. Sen kun yhdistää 3.88 perään niin aika hyvä tulee. Quote
Simon Templar Posted September 18, 2018 Author Posted September 18, 2018 Niin mut kun ei ole nyt 3.88 perää. Eikös rattaiden vaihtamisessa joudu purkaa molemmat akselit => enemmän työtä? Quote
Tutkija Posted September 18, 2018 Posted September 18, 2018 Enemmän joudut purkaamaan kun vaihdat peränvälityksen. 1 Quote
Simon Templar Posted November 7, 2018 Author Posted November 7, 2018 Eiks tää hampaitten kosketus oo ihan OK? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.