Jump to content

projekti suunnittelua


Guest Sami W

Recommended Posts

Guest Raggare

[bs&mielipide]

minusta kuplan vääntäminen hotrodiks ei oikein kannata, usein se tosiaanki taitaa olla että loksut pois, etuakselia eteenpäin(kovimmat jätkät laittaa viel jonku jäykän fordin akselin), sit tsopataan ja yritetään muotoilla loksujen ja luukun väliin jäävät suikaleet jotenki muotoon, mattamusta kuinkas muutenkaan, sit kovat jätkät taas astuu kehiin ja laittaa voortin pinnapyörät ja rättivalkosivut. vähän m00nilta maltanristipalikoita..

 

jepjep, minusta kuplasta ei saa tollasta rodia väännettyy kun mitä ilmeisesti esikuvina olevista a/b fordeista(eihän kukaan tee pv volvostakaan rodia?).

ennemmin kupla on parempi aihio kustomille, esim. pasi paavolan kupla on aika kuul. muutoksia tehty niin että ei niitä edes nopeesti vilkastuna huomaa. eikä kustomissa tartte ihan joka ikinen osa olla uniikki ja muokattu.

 

kun aina kaikki pitää lokeroida niin en tosiaankaan luokittelis kuplaa hotrodiks vaan kustomiks, noissa kahdessa on usein aika häilyvä ero, mutta imho näin se nyt vaan on :D

 

joo, tee sellanen ku tykkäät, mutta tyylitajua ei voi ostaa ja sit tietty kauneus on katsojan silmässä(missä niistä kolmesta).

 

huoh! :DD

[/bs&mielipide]

Link to comment

Juu, ymmärsinhän minä.. :)

 

Tästä minä erityisesti tykkään... Geoff on tehny mahtavan työn tämän edestä...

 

normal_hebback.jpg

 

Ja Ratcatcheristä tykkään. Tuosta näkee mallia lokareillekin toisesta pyörästä..

 

wheelsday053.jpg

 

Tuosta näkee tuon ekan Hopean värisen takamuksen. Ei oo munkaan mielestä ihan onnistunu vaikka onkin Possun reproflekti näkyvissä...

VolKCWrod

Link to comment
  • 1 year later...
Guest Forsbacka

Jos lähtisi etuakselia siirtämään joko välipalikalla tai koppaa katkaisemalla, niin mitenhän olisi helpointa toteuttaa ohjausakseli?

Akselin jatkaminenhan ei käsittääkseni ole sallittua. Koskeekohan tämä kielto vain sitä, että akseli sipaistaan poikki ja väliin hitsataan putkenpätkä? Mistähän vehkeestä olisi helpointa soveltaa 20cm pidempää akselia?

Link to comment

Ainakaan ennen ei saanut ohjausakselia hitsailla. Mulla on homma kierretty lisäämällä vaan yksi ristinivel linkkiin lisää. nivel on orggis vw-akselin osa joten siitä ei tule kotikutoisuuden puolesta sanomista. Tosin mulla muutos on lupia hakiessa mainittu ja taisi myönnetyssä lupalapussakin olla maininta että ohjausakselia pidennetään tuolla tavoin - ilmeisesti ettei katsuri ihmettelisi rek ja muutoskatsastuksessa.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...