UltraVW Posted May 5, 2020 Share Posted May 5, 2020 Eli, ö-paine anturin juuresta vuotaa aika hyvin kun kone lämpenee. Eli jenga paskana tms. kun ei kiristy. Mikä olisi ns. lääke vaivaan? Quote Link to comment
ARTO Posted May 5, 2020 Share Posted May 5, 2020 Keveimmillään kierre kuntoon, pahimmillaan kampikammio halki ja roskiin. Quote Link to comment
UltraVW Posted May 5, 2020 Author Share Posted May 5, 2020 14 minutes ago, ARTO said: Keveimmillään kierre kuntoon, pahimmillaan kampikammio halki ja roskiin. Juu, ei roskiin nyt vielä kuitenkaan, auton orggis lohko, jos sais jotenkin nyt tukittua tuon vaikka tekemällä kierteen tapilla selväksi tms. saisi ajeltua kesän ja sitten kierre uusiksi isommaksi tms. en tiedä? Quote Link to comment
Tanhis Posted May 6, 2020 Share Posted May 6, 2020 Eiköhän nyt ihan ensimmäinen tehtävä ole selvittää vuotokohta selvästi eli puhdista aulue hyvin ja tutki ettei tosiaan kampikammiossa ole halkeamia. Siittä sitten voi edetä eteenpäin. Esim loctitellä on yhtä jos toistakin tuohon kohtaa soveltuvaa tiivisteainetta jos kierteet vain on edes jonkinnäköisessä kunnossa. Quote Link to comment
Marko Posted May 6, 2020 Share Posted May 6, 2020 Mä korjasin omasta niin että pursotin vaseliinia reikään reilusti sit varovasti poraa ja kierre tappia. Tämän jälkeen et laita anturia paikalleen vaan pistät jonkun rätin hollille ja starttilla pyörität sen verran että öljynpaine ruiskasee vaseliini knöllin ja mahdolliset pienet metalli hiukkaset ulos siitä reijästä. Sen jälkeen adapteri paikalleen ja siihen uus öljy anturi. En nyt muista löysinköhän sopivan adapterin Motonetista vai Biltemasta silloin. Voihan se olla että anturi on vedetty sinne liian tiukkaan ja se pesä on haljennut. 2 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.