UltraVW Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 Mitä jos laskee perää esim.yhden napsun? Perä laskeutuu noin 5 cm eikö? Mites sen jälkeen sopii vakio kaasut esim kybin gr-2 :set alle vai sopiiko ollenkaan? Pitääkö olla lyhkäsemmät iskarit? Eikös kaasut vakio korkeudella olevassa perässä hiukan nosta perää myös? Vai miten nää meni? Quote Link to comment
hanski. Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 1 napsu vaikuttaa 6 cm....mitattu omasta....voi tosin olla tapauskohtainen... Quote Link to comment
Guest ritariässä Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 5-6 sentin välillä se on per pykälä. pitää muistaa et sisä ja ulkobooreja on eri määrä. niil oli noin 0,5cm vaikutusero toisiinsa. käyttämällä sekä sisä että ulkobooritushyppyjä hyväkseen, saa jousituksen takuulla oikealle korkeudelle, aikaa se tietty voi viedä jos paikat ruosteesta jumissa. Quote Link to comment
UltraVW Posted December 7, 2006 Author Share Posted December 7, 2006 Mites toi iskarihomma? Quote Link to comment
Guest Raggare Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 mul ol jokku vakioiskarit takana, ei kai ne kovin edes pohjannu, taikka sit ne on ihan risana siel kiinni :D madallettu joku +5cm Quote Link to comment
UltraVW Posted December 7, 2006 Author Share Posted December 7, 2006 Mites lisäöljypohja? Mahtuuko vielä vai onko osumavaara jo lähellä? Siis jos yhden naksun tiputtelee? Quote Link to comment
Lasse Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 No periaatteessa ei tule ongelmaa. Tietysti asia riippuu aika pitkälti omasta ajotavasta ja siitä, onko takapenkillä kyydissä 2*100 kg työntöjoukot. Joidenkin käärmesarjojen kanssa voi tulla ongelmia. Rotvallin yliajo on käytännössä ns. "tekniikkalaji" Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.