UltraVW Posted August 23, 2021 Posted August 23, 2021 Onko kellään ollut kokeilussa/käytössä tällaista vakioaukoista tulevan putken kanssa? https://www.autotune.fi/tuote/1276/pakoputkikiinnike-lambdaanturille Quote
jaketech Posted August 23, 2021 Posted August 23, 2021 ei oo tommosta mutta suoraputki missä on anturinpaikka on mulla dynossa käytössä, menee jotain 50-60cm pakoputken sisään. pienillä kierroksilla näyttää mitä sattuu mutta kilpautoja ajan yleensä ei nii haittaa. Quote
x-pj Posted August 23, 2021 Posted August 23, 2021 Kuplan vakio äänenvaimentimessa kaasut vaihtuu niin hitaasti, ettei siitä saa pienillä kierroksilla luotettavia lukemia mistään kohdasta. Luulen, että tuo pakoputkeen kiinnitetty antaa niin hyvät arvo kuin on ylipäätään mahdollista saada. Quote
UltraVW Posted August 23, 2021 Author Posted August 23, 2021 31 minutes ago, x-pj said: Kuplan vakio äänenvaimentimessa kaasut vaihtuu niin hitaasti, ettei siitä saa pienillä kierroksilla luotettavia lukemia mistään kohdasta. Luulen, että tuo pakoputkeen kiinnitetty antaa niin hyvät arvo kuin on ylipäätään mahdollista saada. Aivan nyt kyseessä csp high flow vaimennin joka siis vakion näköinen mutta ehkäpä virtaa vähän paremmin. Tulos varmaan sama mittaamisessa kuitenkin kuin vakiossa. Entäpä jos hitsaa anturin lambdalle mutta mihin? Onko tuo vintage speed putken molemmissa sivuissa paras paikka jos hitsailuun lähtee? Quote
x-pj Posted August 24, 2021 Posted August 24, 2021 Minulla oli bussissa vastaavan lainen pitkä pönttö Ahnendorpilta. Siinä oli anturin paikka valmiina. Se oli ylhäällä keskellä vaimenninta, hiukan moottoriin päin kallellaan. Aika paljon heilui lukemat missä sattui verrattuna kollektorin jälkeen olevaan anturiin. Kyllä sen avulla vakiokaasarin suuttimet sai jotakuinkin kohdilleen. Nurkkatuplien säätäminen olisi varmaan ollut aika tuskallista. Quote
Paussi11 Posted August 24, 2021 Posted August 24, 2021 On 8/23/2021 at 7:29 PM, UltraVW said: Aivan nyt kyseessä csp high flow vaimennin joka siis vakion näköinen mutta ehkäpä virtaa vähän paremmin. Tulos varmaan sama mittaamisessa kuitenkin kuin vakiossa. Entäpä jos hitsaa anturin lambdalle mutta mihin? Onko tuo vintage speed putken molemmissa sivuissa paras paikka jos hitsailuun lähtee? Tämä sama putkisto oli paikallaan pari kolme kesää sitten. Ihan perus Bosch lämmitettävä lambda oli kiinni apparin puolella ja mittarina oli FMI 1.4 Tyhjäkäynti oli haastavampi lukea mutta heti kun lähti ajamaan sai näyttämään selkeästi missä mennään. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.