Söde Posted July 27, 2022 Share Posted July 27, 2022 Omassa doppelissa, varhaispallo vm 1970, ei ole lavakateetta ja joskus siitä olisi hyötyä. Löytyykö jostain interwebin ihmeellisestä maailmasta piirustuksia tai tarkempia kuvia semmoisesta (putkirakenteesta siis)? Tai onko joku foorimilainen tehnyt moisen itse? Tai löytyykö jonkun autosta tai tallista kate josta voisi saada kuva mittoineen? Jos nurkista sattuisi löytymään ylimääräisen saa tietysti myös tarjota. Quote Link to comment
Urbantoy Posted July 27, 2022 Share Posted July 27, 2022 Tuolta ainakin saa uusia, mutta huomaa että SumuinenSaari ei kuulu enää EU:hun eli verot ja tullit päälle.. https://nlavw.com/home/518-steel-hoop-frame-set-for-vw-t2-bay-single-cab-and-double-cab.html Samat on juniksessa ja palliksessa.. Mulla pitäs olla kuvat kaikkine mittoineen jossain tallessa jotka löysin netin syövereistä, joiden perusteella pystyy värkkään itekin.. Koitan ettiä ne.. Quote Link to comment
Söde Posted August 1, 2022 Author Share Posted August 1, 2022 Kiitos linkistä. Tietysti firma on Englannissa... Mutta joo jos löydät jotain DIY-ohjeita niin kiinnostaa! Quote Link to comment
SamiO Posted August 2, 2022 Share Posted August 2, 2022 (edited) Mulla on tämmösiä, näillä varmasti onnistuu doppeliinki tehdä. Edited August 2, 2022 by SamiO 1 Quote Link to comment
Urbantoy Posted August 2, 2022 Share Posted August 2, 2022 (edited) Nuo on ne samat kuvat mitkä mulla on jossain.. Noilla pystyy tekemään ne.. Eli pritsenissä ja doppelissa kaaret on samat. Välipuut jotka tulee kaarien väliin on vaan erimittaset. Edited August 2, 2022 by Urbantoy Quote Link to comment
Söde Posted August 2, 2022 Author Share Posted August 2, 2022 Kiitoksia taas kerran! Quote Link to comment
Recommended Posts