Guest Tuoppi Posted February 14, 2007 Share Posted February 14, 2007 onko kokemuksia kyseisestä öljystä? kävin tampereella yhdessä konepajassa ja siellä 30-vuotta kuplankin koneita työstänyt ropari sano et shellin öljyt ei ole kovin hyviä nostaan paineita ja olen tuota x100 öljyä käyttäny ja ongelma on ollut alhaset paineet (lämpimänä) aika suolasen hintasta on 4L 69e mut jos ois hyvää niin ei se nyt perikatoon vie vai onko parempia/halvempia ehdotuksia? red linen ölyistä täällä onkin puhuttu joten pitää tarkastella noi vielä. Quote Link to comment
nalleolut Posted February 14, 2007 Share Posted February 14, 2007 mehiläis pesää sörkitään taas! no juu ei kallista öljyä ollenkaan jos 69e/4l. mulla on kans "ongelma" kuumana paineeet on aika alhaiset,mutta siitä selvittiin nostamalla tyhjäkäyntikierrokset pikkasen yli tonnin. kiree nokka nääs. mutta tuo öljyvertailu=saattaa aiheuttaa keskustelua. Quote Link to comment
Jr Posted February 14, 2007 Share Posted February 14, 2007 Ei mulla ainakaan ole mitään huonoa sanottavaa noista. Subarussa oon käyttäny pari vuotta noita. Kuplaankin meinasin tuota tunkee, kun on pari pönttöä tallissa. Hinnaltaan tuo ei nyt niin kallista ollut 35e/4l, tuntuis olevan jonkun verran hyvät katteet tuossa sun hinnassa. Quote Link to comment
Guest Tuoppi Posted February 14, 2007 Share Posted February 14, 2007 Mistäs Jr olet öljyä ostanu tolla hinnalla? juu ei oo tarkotus sohia ampiaispesää ihan vaan kokemuksia tästä öljystä ei niinkään verrattuna muihin. :) Quote Link to comment
Guest kuplapower Posted February 14, 2007 Share Posted February 14, 2007 jokkisvolsussa olen käyttänyt tuota ja on ollut hyvää öljyä. mä olen muistaakseni saanu tuota kyllä jonkin verran halvemmalla, muistaakseni oli 59eur. ja ihan normaalihinnalla ilman alennuksia Quote Link to comment
mikan Posted February 14, 2007 Share Posted February 14, 2007 Mä käytin turbokuplassa tuota monta vuotta. Hyvin pelitti, eikä edes vuotanut alleen. Kallistahan tuo on kuin mikä. Itse ostin Polarista, mutta hintaa en kyllä muista. Mutta kyllä 20W50 mineraaleillakin pärjää ihan hyvin. t. Mika Quote Link to comment
Guest Tuoppi Posted February 15, 2007 Share Posted February 15, 2007 juu tossa uusi öljy tullu tietoon eli valvoline mineraali 20w-50 taidan pistää noi koneeseen ja kokeilla. Quote Link to comment
Racing Posted February 15, 2007 Share Posted February 15, 2007 juu tossa uusi öljy tullu tietoon eli valvoline mineraali 20w-50 taidan pistää noi koneeseen ja kokeilla. Valvoline RACING 20w-50. Se on hyfää tavaraa. Quote Link to comment
nalleolut Posted February 15, 2007 Share Posted February 15, 2007 juu tossa uusi öljy tullu tietoon eli valvoline mineraali 20w-50 taidan pistää noi koneeseen ja kokeilla. Valvoline RACING 20w-50. Se on hyfää tavaraa. en oo maistanut ,mut koneen sisällä ne pysyy...... Quote Link to comment
Jallu Posted February 15, 2007 Share Posted February 15, 2007 Entäs Teboil 10w60 extreme.. Sattu silmään hyllyssä kun käytin toista vw tä öljynvaihdossa, ei tullu kysyttyä hintaa Quote Link to comment
Guest Tuoppi Posted February 15, 2007 Share Posted February 15, 2007 jep eli valvolinellä ajellaan ens kesä :) Quote Link to comment
Guest Raggare Posted February 15, 2007 Share Posted February 15, 2007 saiskohan tätä ooppeltiskiltä, mones paikkaa kehuttua linjamenttii ettei nostajat kulu Quote Link to comment
Recommended Posts