Jump to content

Bangkok classic no. 3


Jallu

Recommended Posts

Guest UMK Seppelin

Oli aika rentoa, hauskaa ja auttavaista porukkaa noi thaivwclubin kaverit. Bangkokista löytyy ainakin seitsemän ilmajäähy kauppaa, kertoi paikallinen harrastaja. Itse ei tullut valitettavasti poikettua, kuin yhdessä ( aika rajoite ).

post-904-1388835882247_thumb.jpg

post-904-13888358822733_thumb.jpg

post-904-13888358822984_thumb.jpg

Link to comment
Guest UMK Seppelin

Kannattaa kysyä vinkkiä tuolta thaivwclubilta. Itse, kun vinkkiä kysyin niin ainakin onnistui. Ainoastaan, kun itse hiukan mokasin osoitteen sanomisessa taxi suharille, niin ajettiin harhaan n, 70 kilsaa. Huom Bangkok ei ole ihan pieni kaupunki.

Link to comment
Guest UMK Seppelin

Jos harrastaminen on ajantuhlausta. Ei kannata tuhlata! Ehdotan, että kannattaa ootta Singhaa naama täyteen Hotellin uima-allas baarissa ja parantaa maailmaa muiden suomalaisten turistejen kanssa. Hintataso on hiukan halvempi, kuin suomessa. Joissain tapauksissa hintataso on paljonkin halvempi.

Link to comment

Moi vaan krabista plus 35 kait mittarissa..

1 kupla ja paku bongattu, tais olla pallo : )

 

 

Tuontitavarat ovat taalla yleensa saman arvoista kuin suomess, ainakin elektroniikan suhteen..mutta aasiassahan vw osiakin suurinpiirtein tehdaan

 

*edit..jos pienen singhan altaalla otat niin iso tulee samantien hikena ulos..testattua tietoa. keh..

Link to comment
Tuontitavarat ovat taalla yleensa saman arvoista kuin suomess, ainakin elektroniikan suhteen..mutta aasiassahan vw osiakin suurinpiirtein tehdaan

 

Onneks siellä ei tehdä elektroniikkaa, vois vaikka mennä työpaikat Suomesta...

Link to comment
Guest UMK Seppelin

Tässä ainakin yksi firma Bangkokista. Showtime VW, osoite on Paholyothin Soi 2, Samsennai, Phayathai, Bangkok. p. 0-2279-9824 / 0-2278-2688. Yllä olevat kuvat ovat sieltä.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...