Jarzki Posted May 15 Share Posted May 15 Miten tuollaisia on Suomesta saatavilla ? Projekti type 3 1972 ja tuossa ekassa startissa huomattiin että lorottaa ihan mukavasti eli ilmeisesti on korkki antautunut. Ajattelin jos laittais tollaset mutta tuntuu että ei oiken likeltä löydy ? Quote Link to comment
Tanhis Posted May 15 Share Posted May 15 50 minutes ago, Jarzki said: Miten tuollaisia on Suomesta saatavilla ? Projekti type 3 1972 ja tuossa ekassa startissa huomattiin että lorottaa ihan mukavasti eli ilmeisesti on korkki antautunut. Ajattelin jos laittais tollaset mutta tuntuu että ei oiken likeltä löydy ? Jos niitä ei jatkuvasti aukaise niin silikoni aika turha. Yleensä noi vuotaa kun sinne laitettu jotain jälkituotanko koppia mitkä puolet ohkaisempia kuin alkuperäiset ja koppa vain yksinkertaisesti kiero. Toinen on että korkkitiiviste karannut venttiilikopan sisälle ja ei ole edes siinä kohtaa missä kuuluisi. Itse laitan ne näin. Molempien pintojen puhdistus, hylomarilla korkki kiinni venttiilikoppaan voi laittaa ihan bostic a4 kanssakin. Sitten sipasu rasvaa korkkiin ja koppa paikalleen. Quote Link to comment
Jarzki Posted May 15 Author Share Posted May 15 11 minutes ago, Tanhis said: Jos niitä ei jatkuvasti aukaise niin silikoni aika turha. Yleensä noi vuotaa kun sinne laitettu jotain jälkituotanko koppia mitkä puolet ohkaisempia kuin alkuperäiset ja koppa vain yksinkertaisesti kiero. Toinen on että korkkitiiviste karannut venttiilikopan sisälle ja ei ole edes siinä kohtaa missä kuuluisi. Itse laitan ne näin. Molempien pintojen puhdistus, hylomarilla korkki kiinni venttiilikoppaan voi laittaa ihan bostic a4 kanssakin. Sitten sipasu rasvaa korkkiin ja koppa paikalleen. Ok No nän varmaan tarvii koittaa tehdä. Eipä nuo korkit maksa kun 2€ kpl motonetissä. Ei oo tietoa noista koppien ladusta. Kyseessä 1972 vm johon on 1985 laitettu vaihtomoottori (Car-Part muistaakseni kirurgina tässä) Quote Link to comment
ovaaliheppu Posted May 15 Share Posted May 15 Tsekkaa että panta ei oo vääntyny auki, eli ei purista kovin häävisti koppaa kantta vasten. Pingpong kopat monesti ohuita ja voi painua montulle pannan alla, -85 ei liene hirveesti niitä ollu tarjolla vaihtomoottoreissakaan, joten ehkä se tiivisteen vaihdolla siitä suttaantuu 1 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.