UltraVW Posted May 15 Share Posted May 15 Apuja kaivattaisiin pk seudulta? Ostin uudet wwestin orggistyyliset kumimatot. No niissähän ei ole reikiä valmiina. Voin lyödä aika ison vedon, että en saa osumaan reikiä käsijarrun kohdalle? Vaihdekepin kohdalla sentään on jonkunlainen kohouma joka luultavammin oikealla paikalla.? Eli 65 kupla kyseessä, jos saisi tulla maton kanssa mallaamaan orggismatosta mallia, että reikä osuu kohdalleen PK seutu? laita vaikka yv tai whatsuppia O4498184 kolme ja seiska TIMO Quote Link to comment
Stidi Posted May 15 Share Posted May 15 33 minutes ago, UltraVW said: Apuja kaivattaisiin pk seudulta? Ostin uudet wwestin orggistyyliset kumimatot. No niissähän ei ole reikiä valmiina. Voin lyödä aika ison vedon, että en saa osumaan reikiä käsijarrun kohdalle? Vaihdekepin kohdalla sentään on jonkunlainen kohouma joka luultavammin oikealla paikalla.? Eli 65 kupla kyseessä, jos saisi tulla maton kanssa mallaamaan orggismatosta mallia, että reikä osuu kohdalleen PK seutu? laita vaikka yv tai whatsuppia O4498184 kolme ja seiska TIMO Eikö siinä takamatossa ole sisäpuolella sellainen merkintä mihin reikä tulee. Mä olen kolme sarjaa noita kupliin laittanut ja miltei väittäisin että oli helppo homma, kun mäkin onnistuin. Quote Link to comment
UltraVW Posted May 15 Author Share Posted May 15 On, mutta julmettoman iso mielestäni? Quote Link to comment
Stidi Posted May 15 Share Posted May 15 1 minute ago, UltraVW said: On, mutta julmettoman iso mielestäni? Mittaamalla siitä selviää että täsmääkö. Quote Link to comment
Kurre Posted May 16 Share Posted May 16 Jos Nummela on PK seutua, niin 66:sta voi tulla mittailemaan, kun sovitaan aika. 1 Quote Link to comment
UltraVW Posted May 16 Author Share Posted May 16 Kiitos kuvasta! Ei mun matossani ole tuota käsijarrulle olevaa reikää merkitty, ainoastaan tuollainen isompi painauma joka tuossakin matossa näkyy. Se on ainoa merkintä takamatossa joten mallia tarvitaan. Quote Link to comment
Recommended Posts