Jarzki Posted June 10 Share Posted June 10 Hei taas... 1972 type 3 1600 automaatti. Kaasareina 32/34 PDSIT 2/3. Onkos nuo nyt oikeat...jossain luki että pitäis olla 32 PDSIT ? Quote Link to comment
ovaaliheppu Posted June 10 Share Posted June 10 Äkkiseltään muistelen että 32PDSIT oli 64-67, sen jälkeen tuli 32/34 ja niitä taitaa olla muutamaakin variaatiota malliltaan sekä kolmos, että nelostyypissä Quote Link to comment
Jarzki Posted June 10 Author Share Posted June 10 Mietin vain korjaussetin ostoa. Tos olis 34 PDSIT 2/3 myynnissä niin meniskö se tohon siis tiivisteiden ja kalvojen osalta ? Quote Link to comment
ovaaliheppu Posted June 10 Share Posted June 10 32 ja 34 kaasareihin yleisesti sama korjaussarja, toki molempiin omat tiivisteensä Quote Link to comment
Tanhis Posted June 11 Share Posted June 11 Käytännössä isoin ero noiden kaasareiden kanssa on että 32 on vielä se tappi kurkun keskellä mistä ilmanputsarin saa ruuvattua kiinni. Uudemmissa se tappi on korvattu erilaisella kiinnityksellä. Korjaussarja on käytännössä sama kaikille pdsit kaasareille mitä volkkarissa ollut alunperin. Quote Link to comment
Jarzki Posted June 11 Author Share Posted June 11 Löytyyköhän tästä https://www.thesamba.com/vw/archives/manuals/t3dualcarbtuning/ suomenlielistä versiota. Englanti kyllä taittuu mutta mekatsulle olis helpompi suomi. Quote Link to comment
Tanhis Posted June 12 Share Posted June 12 Lue minun postaamat kuvat läpi, niissä sama/parempi tieto kuin tuossa samban opuksessa. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.