Jump to content

KIIRE!!! 12v lataussäädin laturin päälle


Recommended Posts

Nyt tarvis kiireesti kuvan mukaisen 12V lataussäätimen. Viikon päästä lähtö Eurooppaan ja nykyinen säädin päätti hajota tänään.
Mitä lähempänä Kotkaa sen parempi, noudan vaikka heti huomenna!

VW113903803E.jpg

Link to comment

Jos et muualta saa, niin Mäntsälästä löytyy tarvikekorvike. Toimivana irroitin ennen HO reissua omastani, kun vaihdoin (just-in-case) elektroniseen, joka latasi hieman korkeemmalla jännitteellä ja paljon pienemmiltä kierroksilta alkaen. En taida vanhanmallisiin enää takaisin mennä...20240616_110003.thumb.jpg.bacb18f7be62a513f0da936b9e825e21.jpg

Link to comment
20 hours ago, ovaaliheppu said:

Jos et muualta saa, niin Mäntsälästä löytyy tarvikekorvike. Toimivana irroitin ennen HO reissua omastani, kun vaihdoin (just-in-case) elektroniseen, joka latasi hieman korkeemmalla jännitteellä ja paljon pienemmiltä kierroksilta alkaen. En taida vanhanmallisiin enää takaisin mennä...20240616_110003.thumb.jpg.bacb18f7be62a513f0da936b9e825e21.jpg

Mistä tilasit elektronisen säätimen? En löytänyt pikaisella haulla osakaupasta enkä paruzzilta.

Link to comment

30A tuo näytti olevan. Ei ehkä visuaalisesti niin seksikäs 50-luvun autoon. Jos joskus jaksais kansiosan käläkälämustalla suhasta, niin ei tökkäis silmiin + vetää tumman kangassukan punaisten johtojen päälle. Toisaalta ei oo häirinny pariin vuoteen, joten jäänee tekemättä

 

20240617_183828.jpg

Edited by ovaaliheppu
Link to comment
Just now, ovaaliheppu said:

30A tuo näytti olevan. Ei ehkä visuaalisesti niin seksikäs 50-luvun autoon. Jos joskus jaksais kansiosan käläkälämustalla suhasta joskus, niin ei tökkäis silmiin + vetää tumman kangassukan punaisten johtojen päälle

 

20240617_183828.jpg

Joo no kai se tuossa mun vehkeessäkin toimii, ihan sama miltä näyttää kunhan lataa koko reissun :D

  • Like 1
Link to comment

No eihän se perkele toimi. Laturi kaput, antaa laturi yksinään säätimestä irroitettuna 0.5v ulos...

 

No pistetään sitte 6V romppeet takasi paikalleen niin pääsee reissuun.

  • Sad 1
Link to comment
No eihän se perkele toimi. Laturi kaput, antaa laturi yksinään säätimestä irroitettuna 0.5v ulos...
 
No pistetään sitte 6V romppeet takasi paikalleen niin pääsee reissuun.
Laturin hiilet tarkastettu?

Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla

Link to comment
5 minutes ago, metake said:

Laturin hiilet tarkastettu?

Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla
 

On joo, ei löytynyt mun silmään mitään vikaa laturista. Ei vaan anna virtaa pihalle.

Nyt ei ole aikaa sen enempää alkaa tutkimaan vaan pakko pistää 6V kamppeet paikalleen ja toivoa parasta että ne toimii.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...