villemil Posted June 15 Posted June 15 Nyt tarvis kiireesti kuvan mukaisen 12V lataussäätimen. Viikon päästä lähtö Eurooppaan ja nykyinen säädin päätti hajota tänään. Mitä lähempänä Kotkaa sen parempi, noudan vaikka heti huomenna! Quote
ovaaliheppu Posted June 16 Posted June 16 Jos et muualta saa, niin Mäntsälästä löytyy tarvikekorvike. Toimivana irroitin ennen HO reissua omastani, kun vaihdoin (just-in-case) elektroniseen, joka latasi hieman korkeemmalla jännitteellä ja paljon pienemmiltä kierroksilta alkaen. En taida vanhanmallisiin enää takaisin mennä... Quote
villemil Posted June 17 Author Posted June 17 20 hours ago, ovaaliheppu said: Jos et muualta saa, niin Mäntsälästä löytyy tarvikekorvike. Toimivana irroitin ennen HO reissua omastani, kun vaihdoin (just-in-case) elektroniseen, joka latasi hieman korkeemmalla jännitteellä ja paljon pienemmiltä kierroksilta alkaen. En taida vanhanmallisiin enää takaisin mennä... Mistä tilasit elektronisen säätimen? En löytänyt pikaisella haulla osakaupasta enkä paruzzilta. Quote
ovaaliheppu Posted June 17 Posted June 17 (edited) https://www.paruzzi.com/fi/volkswagen/sahkoosat/laturit/1955/ Tuote #1955 Mikolla uskoisin olevan hyllyssä kyllä Edited June 17 by ovaaliheppu Quote
villemil Posted June 17 Author Posted June 17 5 hours ago, ovaaliheppu said: https://www.paruzzi.com/fi/volkswagen/sahkoosat/laturit/1955/ Tuote #1955 Mikolla uskoisin olevan hyllyssä kyllä Monta ampeerinen laturi sulla on? Mulla 25A ja tuli nyt Valtoselta haettua tollanen säädin käytetyn 25A vanhan tyylisen säätimen lisäksi Quote
ovaaliheppu Posted June 17 Posted June 17 (edited) 30A tuo näytti olevan. Ei ehkä visuaalisesti niin seksikäs 50-luvun autoon. Jos joskus jaksais kansiosan käläkälämustalla suhasta, niin ei tökkäis silmiin + vetää tumman kangassukan punaisten johtojen päälle. Toisaalta ei oo häirinny pariin vuoteen, joten jäänee tekemättä Edited June 17 by ovaaliheppu Quote
villemil Posted June 17 Author Posted June 17 Just now, ovaaliheppu said: 30A tuo näytti olevan. Ei ehkä visuaalisesti niin seksikäs 50-luvun autoon. Jos joskus jaksais kansiosan käläkälämustalla suhasta joskus, niin ei tökkäis silmiin + vetää tumman kangassukan punaisten johtojen päälle Joo no kai se tuossa mun vehkeessäkin toimii, ihan sama miltä näyttää kunhan lataa koko reissun :D 1 Quote
villemil Posted June 17 Author Posted June 17 No eihän se perkele toimi. Laturi kaput, antaa laturi yksinään säätimestä irroitettuna 0.5v ulos... No pistetään sitte 6V romppeet takasi paikalleen niin pääsee reissuun. 1 Quote
metake Posted June 17 Posted June 17 No eihän se perkele toimi. Laturi kaput, antaa laturi yksinään säätimestä irroitettuna 0.5v ulos... No pistetään sitte 6V romppeet takasi paikalleen niin pääsee reissuun.Laturin hiilet tarkastettu? Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla Quote
villemil Posted June 17 Author Posted June 17 5 minutes ago, metake said: Laturin hiilet tarkastettu? Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla On joo, ei löytynyt mun silmään mitään vikaa laturista. Ei vaan anna virtaa pihalle. Nyt ei ole aikaa sen enempää alkaa tutkimaan vaan pakko pistää 6V kamppeet paikalleen ja toivoa parasta että ne toimii. Quote
Recommended Posts