ovaaliheppu Posted August 28 Share Posted August 28 (edited) Ei nyt oikeen hakutoiminnot ja kataloogit tuota mun silmiin tulosta, saako näitä jostain uutena, molemmat mureni käsiin kun auton hankin. En oo varma onko kaikissa varianteissa sama, ainakin kuvien mukaan näyttäs -71 vielä olevan Onko ehjiä myytäväksi asti? tarjoa privalla, kuvassa tuherrettu mustalla ne kohdat jossa kumit on Edited August 28 by ovaaliheppu Quote Link to comment
DOODAH Posted August 28 Share Posted August 28 yhet jäljellä VW Type 3 T3 Typ Squareback tailgate striker plate repair rubber pair 62-71 | eBay 1 Quote Link to comment
lasse haukkavuori Posted August 30 Share Posted August 30 Osta toi koko auto. Varmaan paljon tollasta pikkunippeliä saatavilla https://www.nettiauto.com/volkswagen/1500/14482282 Quote Link to comment
ovaaliheppu Posted August 30 Author Share Posted August 30 En osta vaikkei kallis olekaan, tuo N kun eroaa S mallin varresta aikalailla, ja mulla ei oo mitään muuta tarvetta autoon kun noi kumit -> jotka takuulla on enemmän moro tuossa kuin mitä mulla oli :D Tosin en ostanu iipeistäkään, vajaa 80 euroa kahdesta pikkusormen puolikkaasta on vähän reilu kilohinta, sovittelen metritavaraneliökumista sopivat tuonne kevääks Quote Link to comment
Recommended Posts