Jump to content

Alumiinilohkon runkolinjan aarporaus


Recommended Posts

Erona se että "tavan" AAR-pora ottaa automaatti syötöllä niin suuren siivun että mankkulohkon laakerin pinta on "peili". Mutta sitkeempi alumiini mene vituix

 

Suomeksi: etsinnässä AAR poraus paikka joka pystyy tekemään ko jutun oikein

Link to comment
Guest ritariässä
Sen verran eroaa, että xxxx kpl kuplan normilohkoja koneistanut moottorikoneistamo ei saanut aikaiseksi kuin sutta ja sekundaa.

 

eipä tos oo mitään uutta ku on omia kokemuksia koneistamoista jotka ryssii jo kuplan vakiolohkon runkolaakerilinjojen koneistukset.

Link to comment

 

eipä tos oo mitään uutta ku on omia kokemuksia koneistamoista jotka ryssii jo kuplan vakiolohkon runkolaakerilinjojen koneistukset.

 

Aina voi lipsahtaa, mutta tässä ongelmassa ei ole kyse suoranaisista mittavirheistä tai tekijän huolimattomuudesta.

Link to comment

En oo eläessäni vielä nähny aarporaa, missä ei olis erilaisia syöttönopeuksia. Vai käyttääks noi moottorikoneistamot hommaan jotain laitetta, millä voi ainoastaan tehdä polttomoottorin linjaporauksia?

Mä kun oon tehny homman aina oikealla aarporalla.

Link to comment
Guest Mika Raussi

Tenulla paras, mutta oikeenlainen teräpala, oikeet työstöarvot ja ihan tavallinen leikkuuneste riittää kyl oikeen hyvin. Se vaan on että jos ei osaa ja on vääränlaiset vehkeet, niin terä vaan repii pintaa ja sit tulikin sutta.

 

Kunnolla terävä terä auttaa ihan tosi paljon.

Link to comment
Kunnolla terävä terä auttaa ihan tosi paljon.

 

= pikaterästerä, vai olenks mä jotenki ajastani jäljessä ;)

 

Koetappa tän päivän koneistajalle ehdotella, että jospa sellaisella itseteroitetulla pikaterästerällä :D

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...