-tipi- Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 Kaveri on vaihtamassa '63:een tuoreempaa 1600 konetta. Mitäs tässä piti ottaa huomioon? Auto on jo 12V, mut startti 6V. Nyt autossa on kuuleman mukaan 1300 kone, iästä ei tietoa. Tod.näk joutuu jyrsimään tilaa laatikkoon, tuoreemmalle vauhtikselle. Vai onko jo joutunut tolle 'ehkä 1300':lle? Jos kuitenkin on 6V startti niin varmaan vauhtiskin sitten pienempi? Eli startti tuoreempaan ja pusla myös? Mites painelaakeri? Uusi kone on tämän näköinen, miten kätevin saada toimimaan '63 lootan kanssa? Quote Link to comment
Guest Raggare Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 tehään oletuksia et se 1300 on 109 hampaisella 6V vauhtiksella kun se starttiki o sellanen, eli lootaan kairausta, asetelmaan keskirikka(uus asetelma varmaan helpoin..) ja startti/pusla 12voltagee sit voi olla tietty sattunu sellasta arpaa että 6v startti 12 hammastuksella ja lootaki kairattu jo valmiiks ja vielä uudemmanmallin painelaakerilla :D Quote Link to comment
Virtanen Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 Osta multa 200 mm vauhtipyörä 6V:n starttikehällä. Lisäksi asetelma, jossa on keskiprikka. Helpoin tapa sovittaa, ei tarvi koneistaa. Quote Link to comment
tmm Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 Kertokaapas tuosta keskiprikan laittamisesta. Mikäs siinä vaikeaa on? Itellä sama homma edessä ja prikkakin olisi - ei ole vaan ehtiny vielä tutustumaan. -Tuomas Edit: pikku korjaus Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.