Jump to content

Junis: CSP:n etulevyt mutta mikä pääsylinteri?


Recommended Posts

Posted

-64 Junikseen olisi tarkoitus asentaa CSP:n jäähdytetty levyjarrusatsi eteen. Taakse jää toistaiseksi alukuperäiset rummut ja joskus myöhemmin IRS-konversion jälkeen varmaan kuplan rummut. Mikä pääjarrusylinteri kannattaisi valita tälle kombolle?

 

CSP:n oma suositus sylinteriksi on 20,64mm männällä oleva:

https://www.csp-shop.com/en/csp/master-cylinder-611-019-267-31913a.html

 

Toinen vaihtoehto on ilmeisesti palliksen 23,81mm männällä oleva sylinteri tehostimella:

https://osakauppa.com/product/3291/paajarrusylinteri-kaksipiiri-2381-mm-tehostimella-t-2-870-779

 

Jossain 10 vuotta vanhassa keskusteluketjussa oli puhetta myös Golfin sylintereistä.

 

Minkälaisia kokemuksia / suosituksia olisi sylinterin valintaan? Onko jotain mitä pitää ehdottomasti välttää?

Tarvitseeko tuo palliksen syliteri erillisen alipainejarrutehostimen toimiakseen oikein?

 

Posted

Palliksen sylintereitä löytyy sekä tehostettuja että tehostamattomia. Oliko se nyt niin että kannatti käyttää tehostetun sylinteri mutta tehostamattomana,muistaakseni. Kuplan rummut ovat todella tehottomat takajarruiksi raskaaseen junakeulaan. Yritä mielummin löytää varhaispalliksen jarruosat ja yhdistä ne kuplan laatikkoon Type 181 vetarin laipoilla ja palliksen vetareilla

  • Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...