avut_on Posted 3 hours ago Posted 3 hours ago -64 Junikseen olisi tarkoitus asentaa CSP:n jäähdytetty levyjarrusatsi eteen. Taakse jää toistaiseksi alukuperäiset rummut ja joskus myöhemmin IRS-konversion jälkeen varmaan kuplan rummut. Mikä pääjarrusylinteri kannattaisi valita tälle kombolle? CSP:n oma suositus sylinteriksi on 20,64mm männällä oleva: https://www.csp-shop.com/en/csp/master-cylinder-611-019-267-31913a.html Toinen vaihtoehto on ilmeisesti palliksen 23,81mm männällä oleva sylinteri tehostimella: https://osakauppa.com/product/3291/paajarrusylinteri-kaksipiiri-2381-mm-tehostimella-t-2-870-779 Jossain 10 vuotta vanhassa keskusteluketjussa oli puhetta myös Golfin sylintereistä. Minkälaisia kokemuksia / suosituksia olisi sylinterin valintaan? Onko jotain mitä pitää ehdottomasti välttää? Tarvitseeko tuo palliksen syliteri erillisen alipainejarrutehostimen toimiakseen oikein? Quote
nikke911 Posted 3 hours ago Posted 3 hours ago Palliksen sylintereitä löytyy sekä tehostettuja että tehostamattomia. Oliko se nyt niin että kannatti käyttää tehostetun sylinteri mutta tehostamattomana,muistaakseni. Kuplan rummut ovat todella tehottomat takajarruiksi raskaaseen junakeulaan. Yritä mielummin löytää varhaispalliksen jarruosat ja yhdistä ne kuplan laatikkoon Type 181 vetarin laipoilla ja palliksen vetareilla 1 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.